Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

20 godina „zlatnog bubnja“

Jedan od najvažnijih advertising festivala u Evropi – Golden Drum, koji će se održati od 9. do 11. oktobra u Portorožu, u organizaciji Slovenačkog udruženja oglašivača, ove godine slavi 20. rođendan. Barbara Krajnc, izvršna direktorka Golden Drum Festivala, gostovala je tim povodom u Beogradu, gde je na konferenciji za medije pozvala sve advertising agencije iz Srbije da se u što većem broju predstave i prijave svoje radove, jer se samo na taj način dižu standardi u kreativnoj industriji i unutar agencija, ali i razvija individualna kreativnost.
Rok za prijavu radova je produžen do 4. septembra, a svi učesnici mogu da se registruju po povoljnijim uslovima, uz smanjenu kotizaciju, do 16. septembra 2013. Ulaz na Festival je za sve studente prvi dan besplatan.
U okviru trodnevnog festivalskog programa, svi učesnici će imati priliku da čuju vrhunske svetske stručnjake u kreativnoj industriji, koji će dati osvrt na oglašavanje u proteklih 20 godina, koliko postoji ovaj Festival. Program 20. Golden Drum Festivala ove godine biće posebno zanimljiv zbog dolaska Stefan Sagmeister-a, svetski priznatog dizajnera koji je kreirao naslovne strane albuma za najveće svetske muzičke zvezde kao što su: The Rolling Stones, Lou Reed, Aerosmith, David Byrne i muzej Guggenheim za TV kanal HBO i Simona Schwaighofera, kreativnog direktora Red Bull Creative, (in-house agencije) Red Bull-a iz Salzburga, koji će predstaviti projekat Red Bull Stratos.
Pored Stefana i Simona na festivalu će svoje predavanje održati i Donald Gunn, osnivač i direktor renomiranog Gunn Report-a koji svake godine objavljuje najkreativnije radove i dostignuća u proteklom periodu, Folker Wrage, regionalni kreativni direktor agencijske mreže McCann, Rogier Croes, vizionar i pokretač novih trendova u oglašavanju, iz agencijske mreže MEC, Mikhail Elagin, glavni kreativni direktor ruske nezavisne agencije Twiga, koja važi za jednu od najuspešnijih agencija u regiji i na svetu, Ravid Kuperberg, trener kreativnog mišljenja u advertisingu, Christian Mix-Linzer, jedan od najpoznatijih kreatora zvuka za klijente iz Berlina, kao što su: Audi, Porsche, Hyundai, Ebay, Google, Orange in McDonalds.
Pored kreativne akademije, na ovogodišnjem festivalu biće održana i medijska i digitalna akademija. Novina u programu iz prethodne godine „New Agenda Sessions“, na programu je i ove godine i imaće dve teme: Branded contend i Entertaiment, kao i povezivanje kreativne i start up industrije. Novina ove godine je „Portfolio speed dating“ koji mladima pruža jedinstvenu šansu da pokažu svoju kreativnosti, tako što će svoj portfolio predstaviti najpoznatijim kreativnim direktorima iz sveta.

Takmičenje za najželjenije nagrade Nove Evrope
Takmičarski deo festivala je i dalje podeljen na dve sekcije: Single Channel, koji nagrađuje radove koji najbolje i najkreativnije koriste jedan komunikacioni kanal i Multi Channel, koji nagrađuje najbolju kreativnu integraciju više komunikacionih kanala.
Predsednik Single Channel žirija je Enric Nel-lo, generalni kreativni direktor za digital, Grey Spain, dok Jaime Mandelbaum, glavni kreativni direktor Y&R Central & Eastern Europe, Češka, rukovodi Multi Channel žirijem. Novost na ovogodišnjem Festivalu jeste što će se po prvi put dodeliti Golden Watch Award za najboljeg kreativnog direktora kampanje koja je osvojila najviše poena na ovogodišnjem festivalu, a sama ceremonija dodele nagrada teći će paralelno za Single Channel i Multi Channel sekcije.
Kao i svake godine, Young Drummers, kreativci, mlađi od 30 godina se do 10. septembra mogu prijaviti za Publicis Drum Award. Najbolja ekipa, koja za samo tri dana napravi najbolju kampanju, dobiće priliku da je predstavi pred punom festivalskom dvoranom i nagradu od 5.000 evra, kao i jedinstveno mentorsko iskustvo od strane Publicis Grupe i mnogobrojne kontakte sa mladim kreativcima iz cele Evrope.

Dodatne informacije na www.goldendrum.com.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!