Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

1664 Blanc generalni je sponzor Mark Awards 2024!

Brend 1664 Blanc, kompanije Carlsberg Srbija, ove godine, generalni je sponzor Mark Awards 2024. Kako navode u kompaniji, Mark Awards jedan je od najperspektivnijih i najvažnijih projekata za razvoj tržišta marketinških komunikacija u Srbiji, pa samim tim i unapređenja položaja marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama.

„Ultimativni cilj u svakoj industriji je održavanje i poboljšanje kvaliteta proizvoda, pridobijanje novih potrošača i profit, a pored pomenutog, u kompaniji Carlsberg smatramo izuzetno važnim i događaje i mesta na kojima se nagrađuju pojedinci i kompanije koje svojim radom pomeraju granice, donose novitete na naše tržište, a originalnom komunikacijom i marketinškim pristupom izazivaju sve na tržištu da daju svoj maksimum. Mark Awards je događaj koji upravo tome služi i zato smo želeli da 1664 Blanc, jedna od zvezda našeg porfolija, bude podrška ovom značajnom događaju“, rekao je Ivan Malek, Marketing Manager kompanije Carlsberg Srbija.

„Cilj Mark Awards priznanja jeste da podstakne i motiviše marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji, ali i ukaže na njihove potencijale, talente, kreativnost i sposobnost za postizanje vrhunskih poslovnih rezultata i prepoznatljivost brenda. Mark Awards je prestižno priznanje kojim Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju struke u Srbiji. Veliko hvala brendu 1664 Blanc što je prepoznao potencijale i značaj projekta Mark Awards, ali i što aktivno doprinosi razvoju marketinške industrije u našoj zemlji. Pravi lideri oblikuju budućnost!“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.

Nakon veoma uspešna tri izdanja Mark Awards, i ove godine, Marketing mreža dodeliće priznanja stručnjacima iz kompanija koji su odbacili stare načine poslovanja i odlučili da budu drugačiji. Stručnjacima koji su odabrali da budu izvanredni i da se izdignu iznad kulture istovetnosti – izuzetnim rezultatima. Mark Awards nastavlja da nagrađuje pojedince za lične poslovne i profesionalne uspehe, koji svojim radom ostavljaju trag na tržištu. Nagradićemo pojedince koji inspirišu, motivišu i podstiču da i sami dosegnemo vrhunske rezultate, a što ih i čini izuzetnim.

Na konkurs za nagrade Mark Awards mogu da se prijave svi marketing i komunikacijski stručnjaci iz kompanija u Srbiji, koji smatraju da su svojim radom i delima ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji. Stručnjaci iz kompanija mogu se prijaviti u jednoj od 11 kategorija, lično ili da ih nominuje neko od kolega i saradnika. Nominacije su otvorene do 7. oktobra na sajtu https://mark-awards.rs/

Pored dodele prestižnih priznanja, koja će biti organizovana 29. novembra u Beogradu, Mark Awards će i ove godine biti jednodnevni događaj, sa bogatim sadržajem u vidu panela, radionica, think tankova i masterclassova namenjenim predstavnicima kompanija.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!