today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

14. SEMPL: Najbolje medijske strategije iz regiona i sveta na jednom mestu

Međunarodna konferencija SEMPL koja se bavi najnovijim trendovima u oblasti upotrebe medija, održaće se 14. put po redu u Portorožu, u Sloveniji. Ovaj edukativni skup na jednom mestu omogućiće će gostima uvid u najbolje prakse medijskih strategija te predstaviti najnovije medijske i komunikacijske trendove u Jadranskom regionu i svetu.
Program ovogodišnjeg festivala karakteriše učešće komunikacijskih stratega iz poznatih svetskih brendova, velikog broja medija i medijskih agencija. Svoje višegodišnje iskustvo predstaviće, između ostalih, Tom Bowman, odgovoran za globalno marketing oglašavanje u kompaniji BBC Worldwide, Mark Husak, direktor razvoja medija i digitalnih medija u istraživačkoj agencije Milliward Brown, kao i Gerd Leonhard, profesionalni futurista. Predstavnici Srbije među predavačima biće Nataša Đurđević iz Coca-Cole, Jovana Stojanović iz agencije Direct Media i Ivan Jovanović iz istraživačke agencije Nielsen.
“Izlazak iz krize koja se oseća i u oblasti tržišnog komuniciranja, moguć je samo uz sveže ideje i razvoj novih tehnoloških i poslovnih rešenja, kao i u sticanju novih znanja”, komentariše Valerija Prevolšek, predsednica SEMPLa i direktorka Media Poola iz Slovenije. “Ovogodišnji Sempl će, još jednom, okupiti sve pojedince iz Jadrasnkog regiona, koji su spremni da uče i razvijaju sebe i sopstveni biznis. Ove godine ojačaćemo regionalnu važnost SEMP konferencije kroz okupljanje kako domaćih tako i stranih medijskih i marketing stručnjaka koji će imati priliku da podele iskustva iz oblasti tržišnog komuniciranja”, zaključuje Prevolšek.

Zlatni SEMPLER za najbolje
I ove godine, kao deo programa, po 10. put će se održati i takmičenje za nagradu SEMPLER. Takmičari će se takmičiti za priznanje Zlatni SEMPLER u šest takmičarskih kategorija, kao što su: Strateška upotreba medija mix-a, Inovativna upotreba komunikacijskih kanala, Najbolja upotreba digitalnih alata, Najbolje ciljana kampanja, Najbolja kampanja na društvenim medijima…
Osim ovih kategorija, na konferenciji će biti proglašena i najbolja medijska startegija u Jadranskom regionu. Žiri ovogodišnjeg takmičenja činiće veliki broj profesionalaca iz oblasti medija i komunikacija iz čitavog Jadranskog regiona, a ove godine među njima će biti i dva člana iz Srbije – Maja Kolar, direktorka marketinga i korporativnih komunikacija Bance Intesa kao i Jozo Laurenčić, direktor agencije Idea + Communications.
Konferencija SEMPL održaće se 29.-30. novembra 2012. godine u Portorožu, Sloveniji. Više informacija pronađite na http://www.sempl.si/en/home.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!