Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

14. SEMPL: Najbolje medijske strategije iz regiona i sveta na jednom mestu

Međunarodna konferencija SEMPL koja se bavi najnovijim trendovima u oblasti upotrebe medija, održaće se 14. put po redu u Portorožu, u Sloveniji. Ovaj edukativni skup na jednom mestu omogućiće će gostima uvid u najbolje prakse medijskih strategija te predstaviti najnovije medijske i komunikacijske trendove u Jadranskom regionu i svetu.
Program ovogodišnjeg festivala karakteriše učešće komunikacijskih stratega iz poznatih svetskih brendova, velikog broja medija i medijskih agencija. Svoje višegodišnje iskustvo predstaviće, između ostalih, Tom Bowman, odgovoran za globalno marketing oglašavanje u kompaniji BBC Worldwide, Mark Husak, direktor razvoja medija i digitalnih medija u istraživačkoj agencije Milliward Brown, kao i Gerd Leonhard, profesionalni futurista. Predstavnici Srbije među predavačima biće Nataša Đurđević iz Coca-Cole, Jovana Stojanović iz agencije Direct Media i Ivan Jovanović iz istraživačke agencije Nielsen.
“Izlazak iz krize koja se oseća i u oblasti tržišnog komuniciranja, moguć je samo uz sveže ideje i razvoj novih tehnoloških i poslovnih rešenja, kao i u sticanju novih znanja”, komentariše Valerija Prevolšek, predsednica SEMPLa i direktorka Media Poola iz Slovenije. “Ovogodišnji Sempl će, još jednom, okupiti sve pojedince iz Jadrasnkog regiona, koji su spremni da uče i razvijaju sebe i sopstveni biznis. Ove godine ojačaćemo regionalnu važnost SEMP konferencije kroz okupljanje kako domaćih tako i stranih medijskih i marketing stručnjaka koji će imati priliku da podele iskustva iz oblasti tržišnog komuniciranja”, zaključuje Prevolšek.

Zlatni SEMPLER za najbolje
I ove godine, kao deo programa, po 10. put će se održati i takmičenje za nagradu SEMPLER. Takmičari će se takmičiti za priznanje Zlatni SEMPLER u šest takmičarskih kategorija, kao što su: Strateška upotreba medija mix-a, Inovativna upotreba komunikacijskih kanala, Najbolja upotreba digitalnih alata, Najbolje ciljana kampanja, Najbolja kampanja na društvenim medijima…
Osim ovih kategorija, na konferenciji će biti proglašena i najbolja medijska startegija u Jadranskom regionu. Žiri ovogodišnjeg takmičenja činiće veliki broj profesionalaca iz oblasti medija i komunikacija iz čitavog Jadranskog regiona, a ove godine među njima će biti i dva člana iz Srbije – Maja Kolar, direktorka marketinga i korporativnih komunikacija Bance Intesa kao i Jozo Laurenčić, direktor agencije Idea + Communications.
Konferencija SEMPL održaće se 29.-30. novembra 2012. godine u Portorožu, Sloveniji. Više informacija pronađite na http://www.sempl.si/en/home.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!