11 Native Advertising nagrade za 24sata!

REGION – Native Advertising Awards, najveća globalna nagrada za native advertising u organizaciji Native Advertising Instituta, uručena je najboljim kampanjama sprovedenim u poslednjih 12 meseci. Hrvatske novine 24sata vratile su se kao najnagrađivanija native kuća sa čak 11 osvojenih odličja, čime je postala nagrađivanija od velikana poput Bilda, Forbesa, CNN-a i CBS-a.

Kruna ovih nagrada upravo je ona za Native studio godine do 20 zaposlenih, u kojem je 24ContentHaus osvojio bronzu.

Među nagradama najviše se ističu tri zlata za YouTube seriju “Isti san”, čiji je pokrovitelj bila Coca-Cola. U 10 epizoda glavne uloge imaju JoomBoosovi mladi influenseri, stasali u YouTube Talent showu “Videostar”. “Isti san” dobio je zlato za najbolju seriju pod pokroviteljstvom, najbolje korišćenje influensera i najbolje korištenje YouTubea. Talent show “Videostar” dobio je bronzu u kategoriji najbolje serije pod pokroviteljstvom.

U stručnom žiriju sedili su najbolji eksperti za marketing i native u svetu.

Sve dobitnike Native advertising nagrada možete pogledati na:
https://nativeadvertisinginstitute.com/native-advertising-awards-winners-2017/


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari