Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

106 prijavljenih radova za IdejaX

Na takmičenje IdejaX koje se održava u sklopu Dana komunikacija prijavljeno je 106 radova od strane 61 oglašivača i 20 agencija. Nagrade X se dodeljuju za najbolja kreativna postignuća realizovana u svim vrstama medija, s naglaskom na tržišno značajne ideje koje ostavljaju trag na tržištu i pomeraju granice.
Vezano uz broj prijava i očekivanja od ovogodišnjeg takmičenja Vanja Blumenšajn, predsednik žirija nagrade X je izjavio je: „Ove godine primili smo nešto manji broj prijava u odnosu na prošlogodišnje takmičenje. Svesni smo stanja u privredi, oglašavanje nije zatvoren sistem i vremena nisu naklonjena kreativnom tržišnom komuniciranju. Klijenti se uglavnom okreću kratkoročnim, prodajnim ciljevima, pa je bilo za očekivati nešto manji broj prijava na IdejuX. Uvek pozdravljam i dozu zdrave samokritičnosti prilikom prijave. Ipak, verujem da će se kao i svake godine između radova istaknuti nekoliko vrlo dobrih koji zaslužuju biti nagrađeni.“
Uz Grand Prix nagradu i prestižne nagrade za agenciju i oglašivača godine, žiri ove godine dodeljuje i posebnu nagrada za najbolju celokupnu kampanju, kao i posebne nagrade za radove koji budu izdvojeni zbog posebnih elemenata kao što su najbolji dizajn i art direction, najbolji copywriting, najbolja upotreba tehnologije i najbolja izvedena kampanja. U skladu s ovim sistemom ocenjivanja povećava se i bodovna razlika finalista i pobednika tako da će osvajanje nagrade X biti istinska potvrda kvalitete i kreativnosti njihovih autora.
O dobitnicima nagrada, odlučivaće stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj, a pobednici će biti proglašeni u petak 17. maja u 21h na svečanoj dodeli nagrada u hotelu Lone u Rovinju.
Članovi žirija ovogodišnjeg takmičenja su: Nikola Žinić (Bruketa&Žinić OM), Almir Okanović (BBDO Zagreb), Goran Božić (McCann Erickson), Veljko Žvan (Grey Worldwide Zagreb), Kruno Serdar (Unex grupa), Krešimir Purgar (Publicis), Danijel Vuković (Fahrenheit), Davor Runje (Drap), Jakov Vilović (Utorak), Maro Pitarević (Digitel) i Vladimir Končar (Studio Revolucija), uz predsednika žirija Vanju Blumenšajna iz Imago reklamne agencije.
Sve informacije o Danima komunikacija, cenama kotizacija i prijavama učesnika mogu se pronaći na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!