today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

10 najvećih promašaja brendova u 2018.

Za kraj godine, AdAge osvrnuo se na godinu iza nas i objavio najveće promašaje koje su brendovi napravili ove godine. Kako navode na svom sajtu, mnogi brendovi još uvek nisu ovladali najjednostavnijim pravilom marketinga: „Nemojte ljutiti ljude.“

H&M-ov gaf sa duksericom
Ovaj lanac trgovina odeće objavio je oglas sa crnim dečakom u dukserici na kojoj je pisalo „coolest monkey in the jungle“. Mnogi su brend prozivali za rasizam, a H&M se čak suočio i sa zatvaranjem prodavnica zbog protesta i sigurnosnih problema za dete koje je bilo model u kampanji.

Fat-shaming gaf brenda Revolve
Duks sa natpisom „biti debeo nije lepo, to je samo izgovor“ takođe je izazvao lavinu negativnih komentara. Ovaj proizvod saradnje između brenda LPA i niza slavnih osoba, uključujući Lenu Dunham, prodavan je u prodavnicama brenda Revolve, ali ubrzo je povučen.

Amazonovi problemi sa stranicom
Sajt ovog diva e-trgovine počeo je „ludovati“ samo nekoliko minuta nakon što je počeo njihov 36-satni Prime Day. Ipak, više od 100 miliona proizvoda prodato je za ovaj izmišljeni praznik.

Totalni promašaj Victoria’s Secret sa LGBTQ populacijom
CMO kompanije Ed Razek izjavio je za Vogue da transrodni i plus-modeli ne bi trebali učestvovati u njihovim modnim revijama. Ubrzo nakon toga, ovaj brend koji ionako ima poslovnih problema najavio je nagli odlazak izvršne direktorice Jan Singer.

Snapchat redizajn odbio korisnike
Redizajn ove društvene platforme bio je toliko loše prihvaćen da su korisnici pisali peticije da se vrati stari dizajn. Kompanija je saopštila kako su samo zbog ove katastrofe izgubili 2% svojih korisnika. Čak je i Kylie Jenner kritikovala aplikaciju.

Heinekenov promašeni slogan
Heineken je lansirao slogan „Sometimes lighter is better“ u želji da promoviše svoje light pivo. Mnogi su oglas kritikovali kao rasistički, a na čelu ljute mase bio je Chance the Rapper sa više od 7 miliona svojih Twitter pratilaca. Heineken je priznao da je ovaj slogan bio „promašaj“.

MasterCard greška sa doniranim obrocima
Potrošači su se žalili da je humanitarna inicijativa ove kompanije, vezana za svetsko prvenstvo u fudbalu, preusiljena. Naime, brend je objavio da će u saradnji sa U.N. World Food Programme donirati 10.000 obroka svaki put kada jedan od njihovih ambasadora Lionel Messi ili Neymar daju gol. Javnost je pozvala MasterCard da jednostavno donira obroke. Kampanja je ubrzo otkazana.

Marriottov gaf u Kini, i hakovanje podataka
Marriott je reskirao svoje planove širenja u Kini kada su naveli „Tibet, Hong Kong, Macao i Tajvan“ kao zemlje u anketi o kupcima, jer Kina sve ove četiri zemlje smatra svojim teritorijama. Kineske vlasti zatvorile su web-stranicu Marriotta u Kini, i aplikaciju na sedam dana. Osim toga, Marriott je pretrpeo jedno od najvećih hakovanja podataka u istoriji, u kojem je pogađeno 500 miliona njihovih korisnika. Sada se suočavaju sa kolektivnom tužbom.

Rasistički oglas Dolce & Gabbane
Niz oglasa koji prikazuju kinesku ženu koja sa mukom pokušava da jede italijansku hranu izazvali su bes potrošača u kini i optužbe za rasizam (a treba reći da ovo nije bio prvi put). Modni brend Dolce & Gabbana otkazao je svoju modnu reviju u Šangaju nakon toga.

Milioni grešaka Facebooka
Div među društvenim mrežama imao je previše promašaja da bi se naveo samo jedan, pa je AdAge napravio zasebnu listu samo za ovu kompaniju.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!