Trendovi u digitalnom marketingu su konstantni, a promene su u, većoj ili manjoj meri, uvek značajne. U prilog značajnim promenama je influenser marketing koji je zabeležio jako veliki napredak i promenu u odnosu na sam početak.
Niko sa sigurnoću i ne može da tvrdi kada je sve počelo, ali se osetno primećuje koliko je u današnje vreme influenser marketing jako bitan “alat” za promociju i prodaju.
Sajt oberlo.com obradio je temu trendova u influenser marketingu za 2020. godinu. Za razliku od “klasičnog” marketinga na društvenim mrežama i video marketinga, influenser marketing se pozicionirao na mnogo većem nivou, a u prilog tome nam govori i da sve više kompanija ulaže baš u ovakav vid reklamiranja.
Ukoliko ste kompanija koja se i dalje razmišlja da li je influenser marketing potreban, onda su ove činjenice izuzetno bitne za vašu odluku.
- Skoro 100 odsto tržišta koristi influenser marketing – većina agencija je uvrstila influenser marketing u svoju marketing strategiju.
- Čak devet od 10 oglašivača smatra da je influenser marketing značajan za oglašavanje i u velikoj meri uspešan.
- Ukoliko uložite dolar putem influenser marketinga, zaradićete čak 18 dolara – ovo nam u mnogo velikoj meri govori da se nijedan dolar zapravo ne gubi kroz influenser marketing, već da u velikoj meri se izuzetno lepo zarađuje.
- Cilj influenser marketinga jeste da podigne svest o brendu, što predstavlja jedan od tri najznačajnija aspekta. Nakon njega sledi formiranje ciljane grupe na tržištu, povećavanje prodaje…
- Skoro 40 odsto oglašivača želi da poveća marketing budžet za influenser marketing nakon jednom isprobane kampanje.
- Rast sponzorisanih postova u 2018. godini – preko 2,6 miliona dolara je uloženo u sponzorisane objave na Instagramu.
- Od deset ispitanika, čak 8 je kupilo proizvod koji je reklamiran putem influenser marketinga.
- Najkorišćenija društvena mreža u domenu influenser marketinga je Instagram – skoro 90 odsto vodi svoje kampanje baš putem ove društvene mreže.
- Pola miliona influensera koristi samo Instagram za svoj rad.
- Četvrtinu tržišta zauzima reklamiranje u domenu mode, odeće i obuće.
Izvor: Represent Communications
.