today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

10 najnovijih trendova u influenser marketingu za 2020.

Trendovi u digitalnom marketingu su konstantni, a promene su u, većoj ili manjoj meri, uvek značajne. U prilog značajnim promenama je influenser marketing koji je zabeležio jako veliki napredak i promenu u odnosu na sam početak.

Niko sa sigurnoću i ne može da tvrdi kada je sve počelo, ali se osetno primećuje koliko je u današnje vreme influenser marketing jako bitan “alat” za promociju i prodaju.

Sajt oberlo.com obradio je temu trendova u influenser marketingu za 2020. godinu. Za razliku od “klasičnog” marketinga na društvenim mrežama i video marketinga, influenser marketing se pozicionirao na mnogo većem nivou, a u prilog tome nam govori i da sve više kompanija ulaže baš u ovakav vid reklamiranja.

Ukoliko ste kompanija koja se i dalje razmišlja da li je influenser marketing potreban, onda su ove činjenice izuzetno bitne za vašu odluku.

  1. Skoro 100 odsto tržišta koristi influenser marketing – većina agencija je uvrstila influenser marketing u svoju marketing strategiju.
  2. Čak devet od 10 oglašivača smatra da je influenser marketing značajan za oglašavanje i u velikoj meri uspešan.
  3. Ukoliko uložite dolar putem influenser marketinga, zaradićete čak 18 dolara – ovo nam u mnogo velikoj meri govori da se nijedan dolar zapravo ne gubi kroz influenser marketing, već da u velikoj meri se izuzetno lepo zarađuje.
  4. Cilj influenser marketinga jeste da podigne svest o brendu, što predstavlja jedan od tri najznačajnija aspekta. Nakon njega sledi formiranje ciljane grupe na tržištu, povećavanje prodaje…
  5. Skoro 40 odsto oglašivača želi da poveća marketing budžet za influenser marketing nakon jednom isprobane kampanje.
  6. Rast sponzorisanih postova u 2018. godini – preko 2,6 miliona dolara je uloženo u sponzorisane objave na Instagramu.
  7. Od deset ispitanika, čak 8 je kupilo proizvod koji je reklamiran putem influenser marketinga.
  8. Najkorišćenija društvena mreža u domenu influenser marketinga je Instagram – skoro 90 odsto vodi svoje kampanje baš putem ove društvene mreže.
  9. Pola miliona influensera koristi samo Instagram za svoj rad.
  10. Četvrtinu tržišta zauzima reklamiranje u domenu mode, odeće i obuće.

Izvor: Represent Communications
.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!