Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

1 je poseban!

Fondacija NORBS+ pokrenula kampanju „1jeposeban“ koja ima za cilj osvešćivanje problema osoba sa retkim bolestima, ujedno pozivajući na akciju preko istoimene platforme kako bi se obezbedilo dugoročno i održivo rešenje kada su u pitanju njihove potrebe.

Na ulicama Beograda su 28. februara osvanuli bilbordi sa ispisima 1:1.000.000, 1:100.000, 1:7.000.000. Danas je usledio i reveal, koji je otkrio dramatično značenje tih proporcija.

Svaku retku bolest prati neki niz brojeva kao svojevrsni „dokaz“ te retkosti, a koji se statistički i medicinski naziva prevalenca retke bolesti.

Ne postoji roditelj koji nakon suočavanja sa dijagnozom retke bolesti nije postavio sledeće pitanje: „Zašto je baš naše dete taj JEDAN?“

Niko nije birao tu „šansu“ da se rodi sa retkom bolešću, ali mi možemo da povećamo šanse za njihov bolji život – poruka je platforme 1jeposeban.rs, koju je lansirala Fondacija NORBS+ sa ciljem nabavke medicinsko-tehničkih pomagala za obolele od retkih bolesti.

Retke bolesti jesu retke, ali osobe s retkim bolestima nisu. Procenjuje se da u Srbiji živi oko 350.000 osoba sa retkim bolestima. Danas je poznato preko 7.000 retkih bolesti, a 75 odsto retkih bolesti pogađa decu.

„Mi možemo da povećamo šanse za bolji život osoba s retkim bolestima. Mi možemo da izaberemo da budemo ti jedni i posebni, pojedinci ili kompanije, koji ćemo biti podrška toj deci i njihovim porodicama da žive dostojanstveno“, navode iz NORBS+.

Kampanja koja je lansirana na OOH i digitalnim oglašivačkim kanalima je samo prva faza, kojoj je cilj afirmisanje teme i platforme. Onaj važniji deo tek predstoji, a to je ostvarivanje strateških partnerstava pre svega – sa kompanijama.

Narativ platforme „1jeposeban“ upravo je postavljen inkluzivno za sve one koji žele da se uključe kako bi se ona statistička cifra „jedan“ pretvorila u mnogo empatičnih „jedinica“ koje će zajedno, sinergijski pomoći onima kojima je potrebna solidarnost zajednice.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!