Agencija SIVO i Confluence Property Management osmislili su i realizovali kampanju za otvaranje BEO shopping centra.
Kampanjom je trebalo da istaknu sve prednosti novog objekta i da se potpuno odvoje od konkurencije. Prednosti su predstavili u formi pitanja “Zašto toliki parking?”, “Zašto novi bioskop?”, “Zašto PEEK & CLOPPENBURG?”…. a odgovor na sve njih, ujedno je i slogan kampanje: “1000 zašto, 1 BEO”.
OOH kampanja imala je teaser i reveal fazu, gde su u teaser fazi postavljali pitanja, a u reveal fazi davali odgovor. TV i radio spotove su na duhovit način postavili iz vizure “hejtera”, tj. ljudi kojima određene prednosti novog shopping centra nisu značajne, pa se čude i postavljaju pitanja. Tako se Zemunac pita zašto je novi shopping centar na drugom kraju grada, devojka na skejtu se čudi zašto ima toliki parking, muškarac koji leži ispred televizora zbunjen je otvaranjem novog bioskopa itd.
Kampanja je plasirana kroz TV, radio, OOH, displey kanale komunikacije.
Više informacija na sajtu http://sivo.rs/