today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zašto PR stručnjaci moraju ponovo da nauče da pričaju?

Postoje neke stvari na našem telu koje su osnova za posao kojim se bavimo. Pre nego što se počnete smejati, dozvolite da objasnim – govorim o našim očima, ušima i ustima. U stvari, ja ne govorim, ja kuckam. I to je u stvari problem.

Dok je PR, vođen evolucijom i digitalizacijom medija izrastao iz ranijih odnosa sa medijima do šireg komunikacijskog delokruga, na sceni imamo konflikt. Naši poslovi postaju sve više komunikacijski, a prečesto sve što radimo u stvari prolazi kroz naše tastature.

Načini na koje komuniciramo – i sa novinarima i putem društvenih mreža – PR kancelarije pretvorio je u sobe u kojima se samo čuje zvuk tipki sa tastature. Nedovoljno ljudi danas priča. Prvo je počelo sa slanjem emailova ljudima nekoliko stolova od nas, onda preveliko oslanjanje na emailove sa novinarima, a onda potreba za kreiranjem beskrajnih email lanaca. Komunikacija na društvenim mrežama, ironično, je jedna od stvari koja nosi u sebi najviše realne diskusije u kancelarijama.

Mi sada ne možemo vratiti vreme. I uprkos tehnologiji kojom možemo meriti efekte komunikacije suština svega jeste da smo mi komunikatori. Pa ako nismo u stanju komunicirati otvaranjem usta i uveravanjem ljudi u ono što govorimo, jednako kao i kroz vizuelne medije i pisanu reč, u problemu smo.

Da bismo ispričali priče koristeći integrisane komunikacije, moramo biti dobri govornici i moramo biti dobri u pripremanju sadržaja koji će neko drugi izgovoriti. Koliko iskusnih PR praktičara je u stanju raditi dobro TV intervju ukoliko bude trebalo? A morali bi to znati raditi.

Moramo se prestati oslanjati na ono što kucamo, i provoditi više vremena govoreći i slušajući reči koje izlaze iz usta. Radije nazovite nekog nego da šaljete email. Učite o umetnosti i nauci verbalnog izražavanja. Nižite jasne, značajne i rečenice sa svrhom i dok to radite izbegavajte poštapalice. Ako niste jasan, koncizan i emotivan komunikator, možda to možete maskirati emailovima ili na društvenim mrežama. Ali kako komunikatori nastavljaju evoluirati, nemogućnost govorenja i slušanja će zadržati one čiji poslovi jesu povezani sa komunikacijom.

Izvor i foto: Prime blog

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!