Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Živimo u eri krize talenata u svim industrijama

Desanka Landauer, direktorka marketinga u kompaniji McDonald’s Srbija, govorila je za Marketing mreža magazin o employer brandingu i šta će biti svrha brendova u budućnosti u odnosu na zaposlene.

U kojoj meri su danas employer branding strategije presudne za uspeh jedne kompanije? Kakva je EB strategija kompanije McDonald’s?

Rekla bih da su employer branding strategije izuzetno važne ne samo danas, već bar deceniju unazad. Dobra strategija nam pomaže da upravljamo pozitivnom komunikacijom o našoj kompaniji kako bismo zainteresovali i privukli potencijalne zaposlene, zadržali talente, smanjili troškove zapošljavanja i fluktuaciju zaposlenih.

Naša strategija je bazirana na povratnim informacijama od naših zaposlenih, jer kada razgovaramo sa njima i pitamo ih za njihova mišljenja o tome kako da unapredimo poslovno okruženje, nakon razgovora im kažemo šta možemo da uradimo po pitanjima koja njih interesuju. Vrlo je važno da kompanija sluša i svoje bivše zaposlene, kao i trenutne, jer tako kreira najbolje radno okruženje. McDonald’s je oduvek stvarao najbolje prakse za ljude.

Da li živimo u eri krize talenata?

Sigurno, stalna geopolitička i ekonomska previranja širom sveta, migracije stanovništva, kao i razvoj tehnologija doveli su do ozbiljne krize talenata u većini industrija. Uzroci fenomena nedostatka talenata su različiti. Jedan je sve veći broj otvorenih radnih mesta koja se moraju odmah popuniti, a najčešći je rad u uslovima u kojima zaposleni ne mogu da pronađu adekvatnu ravnotežu između posla i života.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!