REGION – Završen je prvi dan konferencije „Marketing Kingdom“, koja se održava u Hypo Centru u Zagrebu. Nakon otvaranja, binu su redom zauzeli govornici iz EuroVisiona, Facebooka, iSTUDIA i LEGO Grupe. Predavanja su bila najviše u vezi sa društvenim mrežama, marketingom i upravljanje odnosima s korisnicima.
Bruce Bale iz Facebooka tako je službeno predstavio Timeline za fan stranice. Njihov cilj je povezati kompanije ili brend sa korisnicima i fanovima. Jedan od zanimljivih podataka je da ima 750 hiljada dnevnih pristupa Facebooku putem mobilnog telefona, samo u Hrvatskoj. Zbog sve većeg pristupa Facebooku putem telefona, razrađen je novi način prikaza oglasa – u news feedu, rekao je Bale. Facebooku i kompanijama na njemu je važno šta radite, a korak dalje od toga je prikazivanje rada, aktivnosti i želja korisnika na njihovim profilima i news feedu.
Sledeće predavanje bilo je usko povezano sa Facebookom i marketingom na njemu. Daniel Ackermann iz iSTUDIA i Socialnumbersa predstavio je vrlo uspešne Facebook kampanje za BIPA-u i Iskon, govorio je o važnosti promocije na društvenim medijima i o maloj ceni takve promocije. Sa mnogo nestrpljenja i znatiželje učesnici konferencije sačekali su izlaganje Larsa Silberbauera, koji je glavni zaduženi za društvene medije u Lego Grupi. Lego se povezuje s naprednim korisnicima, koji često poseduju sopstvene stranice na kojima prikazuju svoje kreacije. Uspostavljena je komunikacija sa takvim korisnicima, pa se deo proizvoda zapravo temelji na kreacijama korisnika koje su postale popularne na društvenim mrežama ili njihovim stranicama, rekao je Silberbauera. Taj način rada doveo je do velikog broja narudžbina proizvoda i njihove brze prodaje. Uz Facebook, Twitter i Google+ trenutno razmatraju Pinterest koji im se čini vrlo zanimljiv. Legov tim za društvene medije sastoji se samo od troje ljudi.
Međunarodna konferencija „Marketing Kingdom“, koja se održava u organizaciji agencije „The P. World“, okupila je oko 400 učesnika kojima najnovije marketinške trendove predstavljaju stručnjaci, većinom direktori marketinga iz dvadesetak svetski poznatih kompanija.
Izvor: Zimo
Autor: Matija Zlatarek