Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zašto treba da koristite # u svojim kampanjama?

Pre nekoliko godina, jedan od Twitter korisnika predložio je korišćenje hashtaga kako bi se kategorizovale Twitter teme. Danas, hashtag se podrazumeva i uobičajan je način komunikacije.
Možda je najbolji dokaz popularnosti hashtaga nedavni Super Bowl. Audi je 2011. bio prvi i jedini brend koji je iskoristio hashtag u svojoj kampanji, ove godine je 50 odsto oglašivača koristilo hashtag u svojim kampanjama. Ovakav podatak vrlo jasno sugeriše značaj upotrebe oznake #, kako bi se centralizovala i ohrabrila komunikacija. Osim ovoga, hashtag ima i drugih prednosti…

Hashtag pojednostavljuje proces
Hashtag pojednostavljuje i ubrzava proces. Dok ulažemo napore u vrednost ideje, često nam nedostaje zajednički način sporazumevanja i definisanja kakvu ideju tražimo. U toku nastajanja ideje često sve olako shvatamo, onda se hvatamo u neprestani krug razmenjivanja ideja uhvatimo se da ne znamo da li je reč brend ideje, ideji za kampanju ili je u pitanju nešto sasvim drugo. Sve ovo usporava naš proces. Dve sedmice kasnije sastajemo se kako bi sve prodiskutovali i kao da čitav proces počinje ponovo. Na ovaj način možemo steći utisak o ideji, videti je na delu i shvatiti da li ideja zaista ima potencijala da se razvije u nešto veće. Odličan primer je bio hashtag #shareacoke.

Hashtagovi zahtevaju ograničenja
Hashtagovi zahtevaju požrtvovanost i ograničenja. Sigurna strategija se krije upravo u ograničavanju mogućnosti, hashtagovi upravo mogu pomoći u ovome. Onog momenta kada ste sigurni u to šta želite izostaviti, ideja će vam biti mnogo jasnija. U ovom smislu, hashtag vam može pomoći da izoštrite i razumete svoju ideju. Kada je ITV (@itv) najavio povratak serije Broadchurch jednostavnost i jasnoća njihovog hashtaga #Broadchurchreturns, ne samo da je vrlo jasno i direktno objašnjeno o čemu je reč, već su uspeli i probuditi znatiželju.

Hashtagovi teraju na akciju
Hashtagovi su aktivni i teraju na akciju. Najčešće, najbolji hastagovi iako ne učestvuju direktno u akciji eksplicitno pozivaju na nju. Odličan primer ovome je Paddy Power’s (@paddypower) #rainbowlaces vrlo jasna pozivnica fanovima fudbala da u znak solidarnosti sa LGBT populacijom nose pertle boje duge.

Hashtagovi su živa materija i oni rastu
Živimo u doba kada je oglašavanje postalo osetljivo. Dobar hashtag nam može pomoći da shvatimo koliko prostora trebamo zauzeti i koliko trebamo rasti u određenom periodu. Dobar primer u ovom slučaju je kampanja Three mobile (@ThreeUK) #holidayspam, kojom se kompanija “izvinula” za spamove sa letovanja (kao što su fotografije koktela, zalazaka sunca, stopala u pesku i slično), i spamovanje okrenula u svoju korist kako bi promisali nove usluge besplatnog roaminga.

Hashtagovi nagrađuju prepoznatljivost
Danas je sve bitnije razmišljati o tome koliko smo prepoznatljivi i koliko je lako prekopirati ideju koju imate. Pomoću hashtaga možemo napraviti instant probu. Među najboljim testovima ove vrste je onaj koji napravio Lidl. Vrlo jednostavno su pokrenuli kampanju #lidlsurprises, kako bi videli na koji način ljudi razmišljaju. Kampanja je postala učestala i ponavljali su je kako bi je ljudi zampatili i počeli vezati uz ovaj brend.

Više informacija o ovoj temu na portalu The Drum.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!