U prazničnoj i veseloj atmosferi Dorćol Platz-a održana je 62. po redu dodela UEPS godišnjih nagrada, a gde smo mogli da vidimo sjajne kampanje koje su obeležile proteklu godinu.
Za agenciju godine proglašen je Leo Burnett, dok je Grand Prix pripao agenciji McCann Beograd. Posebnu nagradu žirija THINK BIG osvojila je agencija Konteent Media.
Pored interesantnih i zaista kreativnih radova, posebnu pažnju nam je privukao veliki broj ljudi u crnim majicama sa intrigantnom porukom – WHY NOT. Prilikom tradicionalnog uručivanja nagrada i fotografisanja saznali smo da su u pitanju zaposleni agencije Konteent Media iz Beograda.
Pokušali smo da otkrijemo više kroz razgovor i možda dobijemo najsvežiju informaciju da li je ovo još jedna kreativna kampanja koju spremaju, međutim, odgovor nismo dobili. Takođe, primetili smo i da su tačke na majicama različitih boja, te smo pomislili da je možda u pitanju neka CSR kampanja koja govori o različitostima.
Ne preostaje nam ništa drugo, nego da sačekamo i saznamo šta se krije iza ovoga.