Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zašto PR agencije (ne)treba da brinu zbog native advertisinga?

Promene navika čitalaca koje idu ka konzumiranju medija online i pomoću raznih uređaja dovele su do pada štampanih medija i njihovih prihoda. Nije iznenađujuće da je glavna tema na mnogim konferencijama upravo model podele prihoda, dominantno u odnosu na native advertising.

Da li nestaje zid između uredništva i marketinga?
Mnogi kritičari ukazuju na to da je native advertising doveo do jednog od najznačajnijih pomaka našeg vremena, do nestanka zida koji je postojao između uređivanja medija i marketinga. Uredništvo nikad nije bilo potpuno nezavisno, ali se linija svakako dodatno zamaglila. S druge strane, neki takođe kažu da native advertising dovodi do više transparentnosti kad su u pitanju interesi kompanije, za razliku od odnosa s javnošću gde su korporativni interesi zakopani u uredništvu.

Šta to znači za praktičare odnosa s javnošću?
U svakom slučaju, native advertising je već doveo do pada prihoda medija, ali i smanjenja mogućnosti za odnose s javnošću. Već vidimo manje mogućnosti da se osigura medijski prostor za klijente na tradicionalni način – intervjue, gostujuće blogere, medijske objave bez plaćanja itd. Šta to znači danas za praktičare odnosa s javnošću? Praktičari moraju biti dobro upoznati sa digitalnim medijima i društvenim mrežama, sadržajem medija i plaćenim medijima. Korištenje taktike i drugih disciplina je sada pravilo. To ne znači da odnosi s javnošću tu nemaju svoje mesto.

U suštini, odnosi s javnošću donose ključni fokus na razumevanje ciljne publike i kreiranje poruka i sadržaja za njih. Ovo je takođe od izuzetne važnosti za sadržaj, digitalnu strategiju i komunikaciju putem društvenih medija. Odnosi s javnošću razumeju jedinstvenu ulogu brenda i verodostojnost, a to nadilazi jednostavno građenje vidljivosti brenda.

Native advertising neće značiti kraj odnosa s javnošću, ali će značiti da će oni početi da izgledaju potpuno drugačije od onog kakvi su bili ranije.

Ceo tekst pročitajte na http://www.entrepreneur.com/

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!