Marketinški stručnjaci koji se oslanjaju samo na demografske podatke u potrazi za potrošačima izvesno je da će propustiti 70% potencijalnih korisnika, po israživanjima Google-a. Suština je u tome da demografski podaci pružaju samo neke od informacija o korisnicima, dok je razumevanje potrošačkih namera mnogo moćniji alat. On nam omogućava da saznamo gde i šta potrošačima zaista treba u određenom trenutku.
Namera je projekcija identiteta. Kada potencijalni korisnici imaju nezadovoljenu potrebu, pomoć prvo traže na svojim telefonima. Pre nego što se odluče, traže odgovore online, otkrivaju nove proizvode, a tek na kraju donose odluku o kupovini.
Upravo ti trenuci koji stvaraju istinske, trenutne namere, nazivamo mikro momentima. I svaki od tih trenutaka predstvalja najbolju mogućnost za konkretnu kupovinu. Brendovi koji razumeju nameru potrošača, a ne samo pol i godine, bolje su pozicionirani na tržistu. Suština je u činjenici da potrošaču možete pomoći baš u trenutku kada mu je pomoć najpotrebnija.
Ovo su neki od načina da nameru potrošača stavite u centar vaših strategija:
Budite prisutni
Kada vaši potrošači posegnu za rešavanjem problema na Google-u ili YouTube-u, budite tamo. Koristite Google Trends da biste saznali trendove u vašoj kategoriji i na taj način bolje razumeli šta potrošači traže.
Budite korisni
Kada dođete do korisnika u trenutku njegove namere potrudite se da ponudite korisne informacije. U suprotnom, oni će otići kod konkurencije. Google-ova istraživanja pokazuju da 51% potrošača kupuje brend koji nije bio njihova prvobitna namera, samo zato što im je ponudio informacije koje su bile korisne.
Budite praktični
Razmišljajte o jedinstvenom, jednostavnom rešenju njihovih problema, i to u realnom vremenu. To možete učiniti tako što ćete im omogućiti lokalne informacije, kao i šta je sve dostupno u njihovom okruženju. Još jedan od fantastičnih načina je i know-how video, kao i mogućnost direktne online kupovine.
Izvor: IAB Srbija