Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Zašto je bitno kreirati multimedijalne priče?

Korisnik se danas angažuje primarno kroz vizuelni sadržaj kroz veliki broj uređaja i društvenih kanala na dnevnoj bazi. Svedoci smo promene od tekstualne ka komunikaciji baziranoj na slikama. Dokazano je da multimedijalni sadržaj, doživljava veći pregled i duži život. Kreiranje vizuelnog storytelling-a bitnije je za brendove više nego ikad.
Business Development Institute i PR Newswire nedavno su održali “Visual Content Marketing and Communications Summit” koji je ponudio vredna saznanja iz prakse u vezi sa tim kako organizacije, kompanije, brendovi mogu doprineti da njihove slike, video sadržaji i platforme kreiraju sadržaj koji im omogućava da izgrade i angažuju svoju publiku.

Balans sadržaja koji želi vaša publika i vaših biznis ciljeva
“Vaš sadržaj mora prigrabiti pažnju publike i ponuditi im čist put do vašeg brenda, a uvek postoji mogućnost da sadržaj linkujete ka dubljem sadržaju” izjavio je PR Newswire’s Chief Executive Officer, Ninan Chacko.” Koordiniran pristup kao što je urednički kalendar, može osigurati da vaša organizacija šalje svež sadržaj koji ne preplavljuje publiku informacijama – video može biti pretvoren u infografik i u tom obliku biti podeljen kroz blog post, distribuiran kroz saopštenje za medije i društvene medije. Korišćenje miksa sadržaja i distribucionih kanala osiguraće da poruka stigne do potencijalne publike.

Element iznenađenja i uživanja publike u slikama koje predstavljaju vaš brend
General Electric’s Global Manager of Digital Marketing, Katrina Craigwell, veruje da su interesovanja ključna. GE, inovator u nauci i tehnologiji, targetirao je entuzijaste sa sličnim interesovanjima, deljenjem video sadržaja sa kratkim naučnim eksperimentima na Twitter-u i Vine-u koristeći haštag #6secondscience. Odgovor na ovaj post bio je toliko moćan da je kompanija lansirala kampanju na društvenim medijima #6secondscience social media campaign i tako kreirala kampanju ”hvatanje čuda nauke.” Element iznenađenja, povećao je vidljivost i angažman u vezi sa GE brendom.
Curalate’s SVP of Brand Strategy, Deb Berman, savetuje da razmislite u vezi sa biznis ciljevima, do koga želite da doprete, i šta je to do čega je ljudima stalo. Odatle bi trebalo da se isporuči poruka, koja govori glasom vašeg brenda i iznenađuje, ali i čini da vaša publika uživa.

Preko milijardu slika podeljeno kroz društvene medije – velika mogućnost za brendove
Preko milijardu slika podeljeno kroz društvene medije predstavlja veliku mogućnost za brendove da nauče šta njihovi fanove interesuje. Haštagovi i tagovanje sadržaja na platformama sa slikama kao što su Intagram i Pinterest je važan indikator kako korisnici traže i kategorizuju slične produkte, a to saznanje se može iskoristiti kao prednost u marketing kampanja. Uporedite slike koje su najpopularnije sa onima koje nisu, pogledajte šta najbolje prolazi – trebalo bi se postarati da se upravo takav sadržaj deli.

Kreirati brend iskustvo koje može da se identifikuje i bez logoa
Logo na izvestan način prikazuje vlasništvo, logo imaju svi. Upravo ono što radite – diferencira vaš brend iznad samog logoa, kaže Jessica Lauria, direktor brend komunikacija brenda Chobani. Sadržaj koji je težak za brendiranje postaje težak za vašu poruku i pravi je manje deljivom ka široj publici, takođe tu je i deljenje sadržaja na društvenim kanalima i činjenica da ljudi već znaju da dolazi od vas. Trebalo bi da korisnicima pružite priliku i otkrijete im stvari koje ne znaju u vezi sa vašim brendom, proizvodom, uslugom, ali bez prebrendiranja.

Izgradite narativno okruženje za vaše slike koje će biti zapamćene kod publike
Prema Matt Peters-u, osnivaču i kreativnom direktoru Pandemic Labs-a:”Slike ostavljaju vizuelni uticaj. Slike sa pričom ostaju zapamćene.” Sa tim u vezi, priča dolazi prva.
Ritz Carlton je koristio Instagram kako bi ispričao priču o žirafi koja se izgubila na porodičnom odmoru, što je bilo van uobičajenih fotografija luksuza, što je publika do tada povezivala sa ovim brendom, Ritz je ispričao malo drugačiju priču, a koju opet publika rado želi da podeli.
Korišćenjem multimedije, kreirate najbolji sadržaj u samom doživljaju sadržaja, razmislite kako želite da vizualizujete poruku. Uključivanje vizuelnog u vaš sadržaj marketing strategije hrani vašu publiku sadržajem koji žele na dnevnoj bazi i učvršćava dugovečnost brenda sa povećanjem kompetetivnosti.

Autor: Jovana Banović
Izvor: jovanabanovic.com

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!