Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zašto Coca-Cola i Pepsi gube milenijals fanove?

SVET – Kompanija Connexity objavila je zanimljivu analizu ljubitelja Coca-Cola i Pepsi napitaka. Naime, fanovi ova dva brenda potpuno se razlikuju kada su u pitanju obrazovanje i politička opredeljenost, ali, s druge strane, oba brenda preferira starija ciljna grupa.

Najveći broj konzumenata Coca-Cole su ljudi između 35 i 44 godine, dok Pepsi preferira ciljna grupa 65+. Oba brenda najmanju ciljnu grupu beleže u uzrastu od 18 do 24 godine. Kako se navodi u analizi, oba brenda proširila su portfolio svojih proizvoda uvodeći manja pakovanja sokova, međutim, to nije dovoljno da bi privukli mlađu populaciju.

„Mlađi potrošači su zdravstveno osvešćeni. Oba brenda su toga svesna i samim tim koriste se svim sredstvima kako bi pridobili njihovu pažnju. Međutim, ne mislim da bilo ko od njih to savršeno radi“, rekla je Rochelle Bailis, Content Director u kompaniji Connexity.

Više informacija pročitajte na portalu AdWeek.

j

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!