Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zagrevanje za Sempl u Beogradu!

spot_img

SEMPL, najveća konferencija o medijskim trendovima, predstavljena je publici u Beogradu kroz interaktivnu Google radionicu, koju je vodio Dalibor Šumiga, ambasador Google Growth Engine programa (Digitalna Garaža) za Adriatik region i CEO agencije Promosapiens, prve hrvatske agencije specijalizovane za bihevioralni, gerila i neuromarkeing.

U priči o digitalnoj sadašnjosti i budućnosti učestvovalo je oko 100 stručnjaka iz oblasti digitala, marketinga i medija. Šumiga je govorio o tome kako mozak potrošača prima marketinške poruke, da li nas internet čini glupim, šta se sve desi na internetu za 60 sekundi, kako srpski potrošači obrađuju kontent na tv-u i moblinim telefonima i zašto ljudi ne kupuju ono što prodajemo.

„Internet i društvene mreže, Google, mail i web stranice su sve ljudske tvorevine. Ukoliko želite da vaš brend bude uspešan nema potrebe da tražite daleko – ljudsko ponašanje pokazuje smer u kom treba da usmerite svoje aktivnosti, samo treba dobro čitati signale. Želja nam je da kroz ovu radionicu prenesemo srpskoj stručnoj javnosti nešto od novih trendova i inovacija iz sveta digitala i upravljanja zadovoljstvom potrošača. Radionica u Beogradu je napravila samo mali uvod u sve ono što očekuje učesnike ovogodišnje SEMPL konferencije. Nadam se da se vidimo tamo“, izjavio je Šumiga.

U okviru radionice on je predstavio i platformu Digitalna Garaža, koja korisnicima omogućava pristup velikom broju besplatnih kurseva o različitim temama, od toga kako izgraditi onlajn prisutnost do marketinga na društvenim medijima, kao i savete kako koristiti mogućnosti koje pružaju mobilni telefoni kako bi privukli više klijenata i još mnogo toga.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!