REGION – U petak 17. aprila na Facebook stranici Dana komunikacija uživo su proglašeni najbolji projekti takmičenja Effie, koje slavi efikasnost marketinške industrije. Grand Prix i zlatni Effie osvojio je projekat „Ostajemo di smo“ Zagrebačke pivovare i agencije BBDO Zagreb, a u projektu su učestvovale i agencije Universal McCann i Degordian.
Uz dobitnike Grand Prixa, zlatno je Effiejevo priznanje osvojio i projekat „Boli me Pipi“ oglašivača Pipi Beverages i agencije Imago Ogilvy, a na projektu je sarađivala i agencija Drap. Zlatni je Effie zaslužio i projekat „Unlimited obitelj“ Hrvatskog Telekoma i agencije McCann Zagreb, a na projektu su radile i agencije Degordian i Pro Media Group.
Srebrna priznanja Effie Croatia 2020 ove će godine biti upućena na adrese oglašivača Tele2 i agencije Imago Ogilvy za projekat „Pokućni internet“, a u stvaranju su učestvovale i agencije Media Polis, iProspect, Riba ribi grize rep i Drap. Srebrno Effiejevo priznanje dobio je i projekat „Povratak klijenta“ Erste bank i agencija Utorak i BBDO Zagreb, a na projektu su radile i agencije 404 i MediaCom Zagreb.
Sledeći su projekti nagrađeni bronzanim Effiejem: „Prilika života“ klijenta Iskon internet i agencije Señor, a na projektu su učestvovale i agencije Pro Media Group i 404; „Samo opušteno!“ oglašivača Jamnica Plus i agencije PINK MOON uz saradnju s agencijom Pro Media Group; „Veliki hrvatski naivci“ CARNET-a i agencije Señor, u čijem su radu učestvovali i Vedran Klemens, Marin Balaić i Dubravko Robić; „Žuja za tate 2“ Zagrebačke pivovare i agencije BBDO Zagreb uz učešće agencija Universal McCann i Degordian.
Više informacija možete pročitati ovde.