Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zabranjene reklame koje dovode do „manjka samopouzdanja zbog nezadovoljstva sopstvenim telom“

SVET – Reklame koje bi kod korisnika javnog prevoza u Londonu mogle da dovedu do „manjka samopouzdanja zbog nezadovoljstva sopstvenim telom“ biće zabranjene početkom sledećeg meseca, saopšteno je u sedištu gradonačelnika Londona.

Zabrana će se odnositi na 12.000 reklama koje se svakodnevno postavljaju u autobusima, tramvajima, metrou i vozovima, koji saobraćaju u sistemu kojim upravlja gradska agencija Transport for London (TFL).

„Od sledećeg meseca neće biti dozvoljene reklame koje promovisanjem nerealne slike o ljudskom telu mogu da izazovu nesigurnost u sopstveni fizički izgled, naočito kod mladih“, navodi se u saopštenju.

Gradonačelnik Londona Sadik Kan podržao je takvu odluku, navodeći da je kao otac dveju tinejdžerki zabrinut zbog nerealnih poruka koje reklame šalju i pritiska koji vrše na žene.

U julu prošle godine jedan britanski policajac rekao je da postavljanje reklame za proteinsku dijetu sa slikom devojke u bikiniju nije uvredljivo, zbog čega je u javnosti nazvan seksistom. Na reklami sa sloganom „Da li je vaše telo spremno za plažu?“ prikazana je australijska manekenka Rene Somerfild, odevena u žuti kupaći kostim.

Izvor: Beta

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!