Za čitanje ovog teksta potrebno je više vremena nego za pripremu Black’n’ Easy prave turske…
Ali ako vas zanima kako izgleda kampanja o jutru, kada se razbude i šoljice udruže agencija SIVO i Black ‘n’ Easy, onda uradite oba.
Ideja kampanje je bila prošrititi awareness kroz digital i motivisati korisnike da ako još uvek nisu, probaju i nastave da konzumiraju Black ’n’ Easy. Bilo je važno da iskomuniciramo jutro kao situaciju u kojoj je prava turska najpotrebnija našim korisnicima kao pokretač.
Kratkom formom videa, pamtljivom melodijom i šaljivim tekstovima pesama, naša tri lika privlače pažnju korisnicima i pozivaju ih da probaju Black ‘n’ Easy kako bi se i oni osećali kao kraljice i kraljevi jutra. Pored toga, istaknuti su glavni funkcionalni benefiti – da je Black’n’Easy spremna za minut, da je moguće spremiti svuda i ono najvažnije-ona budi!
Snimljeni klipovi plasirani su kroz društvene mreže: Facebook, Instagram i YouTube i uz precizno targetiranje dosežu do ciljne grupe uz pozitivne reakcije.
Pogledajte priče Black ‘n’ Easy kraljica i kraljeva jutra i kome je dodeljena uloga pro ispijača kafe, a ko dolazi bunovan na posao jer još uvek nije otkrio čari prave turske.