Marketing mreža objavila je danas rezultate poslovanja agencija za usluge klipinga i analizu medija za 2024. godinu, a u okviru studije Agency Report, koju sprovodimo poslednjih devet godina.
Cela grupacija kliping agencija beleži rast poslovnog prihoda, ali pad neto dobiti i broja zaposlenih u 2024. godini.
Novosadska agencija NINAMEDIA KLIPING, godinama, ubedljivo čuva prvo mesto na rang listi po svim kriterijumima analize. Ova agencija, u 2024. godini, zabeležila je povećanje poslovnog prihoda za 9,16%. Kada je u pitanju neto dobit, ova agencija zabeležila je pad od 73,17% u odnosu na prethodnu godinu. Tim Ninamedia agencije smanjen je u 2024. za 2,15%.
Druga na rang listi po poslovnom prihodu, i druga po neto dobiti, nalazi se agencija KLIPING, koja je deo Newton Media Grupe. Kliping je zabeležio povećanje poslovnog prihoda za 18,06%, dok je neto dobiti porasla za 13,17%. Broj zaposlenih ostao je isti kao i u 2023. godini.
Na trećem mestu po poslovnom prihodu, i na trećem po neto dobiti, nalazi se REAL TIME CLIPPING. Ova agencija zabeležila je pad prihoda od 1,74%, pad neto dobiti za 57,04%, i pad broja zaposlenih za 5,56%.
DIGITAL ELEMENT, koji posluje kao zasebno pravno lice u okviru Represent Systema, zabeležio je još jednu lošu godinu po pitanju poslovnih prihoda. Ova agencija zabeležila je pad prihoda za 26,09%, kao i pad broja zaposlenih za 28,57%. Ipak, ova agencija zabeležila je najveći porast neto dobiti u odnosu na sve ostale agencije u ovoj grupaciji.
Agencije za usluge klipinga i analize medija najmanja su grupacija agencija sa svega četiri pravna lica koja primarno posluju u ovoj oblasti. Ukupan poslovni prihod agencija za usluge klipinga i analizu medija u 2024. porastao je za 9,05%, dok je zabeležen i veliki neto gubitak od čak 61,88%. Broj zaposlenih u agencijama za usluge klipinga opao je za 3,31% u odnosu na 2023. godinu.
Detaljnu tabelu sa rezultatima agencija možete naručiti po ceni od 950 evra + PDV putem mejla hello@marketingmreza.rs