today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Za brendove je važno da pažljivo definišu i artikulišu brand promise!

Dunja Ivanović, Marketing & Patient Experience Director – Executive Board Member u kompaniji MediGroup, govori za Marketing mrežu o novoj kampanji „Moja preporuka“, kao i o važnosti originalne komunikacione strategije.

U toku je aktuelna kampanja MediGroup sistema „Moja preporuka“. Kako ste došli na ideju za ovakvu poruku kampanje?
Preporuka je važno, pa i najčešće polazište korisnika prilikom razmatranja i donošenja odluke o izboru privatne medicinske ustanove i stručnjaka iz specifične oblasti. Istovremeno je i jednostavna, prepoznatljiva, pamtljiva poruka kojom se odaje priznanje kompetencijama, iskazuje pohvala i poziva na akciju, posebno u oblasti medicinskih usluga.

Arhetip brižne, sveznajuće majke, supruge, prijateljice koji je na predivan način oživela Branka Pujic, jeste osoba iz okruženja svakoga od nas – dobro informisani savetodavac čijem se ličnom iskustvu i preporuci veruje.

Koje sve kanale će obuhvatiti kampanja?
Ovom kampanjom uspostavljamo novu krovnu poziciju MediGroup brenda tako da ćemo biti prisutni u svim relevantnim kanalima, od televizije i outdoora do društvenih mreža i SEM, u našim ustanovama i kanalima interne komunikacije.

Snimljena je i TV reklama, čija duhovitost odudara od spotova kakve smo navikli da gledamo u kampanjama za zdravstvene institucije. Kako ste se odlučili na ovaj pravac?
Ustaljena komunikacijska praksa kojom se podržava i ističe reputacija medicinskog sistema sačinjava predstavljanja lekara, medicinskih timova i nabrajanja tipova usluga. To je svakako jedan od načina građenja poverenja. Mi smo ovoga puta u centar stavili naše korisnike, postojeće i potencijalne – njihove potrebe i tenzije kada je reč o izboru i odlasku kod lekara. Samim tim približavamo se ljudima i njihovim porodicama na topao i intiman način iz koga se u momentu kada smo se dotakli naših predrasuda prirodno rodio i humor imanentan našoj kulturi.

Nije slučajno da smo se opredelili za ovaj pravac, jer u praksi jednaku pažnju poklanjamo medicinskoj ekspertizi, ali i toplom ljudskom odnosu i sveukupnom korisničkom iskustvu. Iznova se trudimo da odgovorimo na potrebe korisnika i uvažimo njihov feedback nastojeći da unapredimo našu uslugu te da u svakom trenutku budemo vredni lične preporuke svakog našeg korisnika.

Koliko je važno da kampanja u oblasti zdravstva ima emotivnu dimenziju?
Emotivna dimenzija neodvojiva je od života ljudi, posebno kada su osetljive teme u pitanju, a briga o zdravlju to svakako jeste. Nalazimo se na isteku druge godine pandemije, te je jako važno da prva asocijacija na odlazak kod lekara ne bude „crveni alarm“, vec ohrabrenje i poverenje, bilo da je u pitanju preventiva ili lečenje. Doza vedrine i optimizma, kao i otvoreni dijalog, gradivni su sastojci poverenja i poštovanja između pacijenta i lekara.

Broj privatnih zdravstvenih ustanova u Srbiji je u konstantnom porastu? Koliko ovo utiče na potrebu za što originalnijim komunkacionim strategijama?
Pored fragmentiranog tržišta privatnog zdravstva korisnici paralelno razmatraju i opciju državnog zdravstvenog sistema, oslanjajući se na lične pretrage i preporuke ljudi od poverenja iz svog okruženja. Zato je izuzetno važno da MediGroup kao najveći privatni zdravstveni sistem izgradi prepoznatljiv krovni identitet koji podržava njegovu kompleksnost.

Iskustvo korisnika u centru brend komunikacije jeste polazište za prenošenje relevantnih informacija – poziv na redovne posete domovima zdravlja, lepo iskustvo porođaja u Medigroup porodilištu u kom se nedavno rodila 4.000-ta beba, važnost pravovremene vrhunske dijagnostike, bezbednost i ekspertiza specijalnih ginekoloških i očnih bolnica, dostupnost i opremljenost MediLab laboratorija itd.

Nedavno ste učestvovali na festivalu Kaktus u okviru panela „Šta zna kupac šta je svrha brenda“. Na koji način se svrha MediGroupa uklapa u novu kampanju?
Građenje „brendova sa svrhom“ jedna je od glavnih tema poslednjih godina. S obzirom da je medicinska delatnost po svojoj suštini svrhovita, a njena plemenita svrha (briga o zdravlju ljudi) je zajednička svim učesnicima na tržištu poseban je izazov graditi prepoznatljiv identited kompanije i brenda MediGroup.
Mišljenja sam da je u kontekstu medicinske delatnosti veoma važno pažljivo definisati i artikulisati brand promise i benefite/prednosti korisničkog iskustva prema kojima se naš brend prepoznaje i izdvaja kao relevantan za korisnike, dok „svrha“ prožima širi kontekst kompanijskog delovanja, njenu misiju i viziju što se reflektuje odnosom ne samo prema korisnicima, vec i zaposlenima, partnerima, kolegama, asocijacijama u privatnom i državnom zdravstvu i drustvu u celini.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,25 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!