SVET – WPP i NVIDIA objavili su da razvijaju mehanizam koji koristi NVIDIA Omniverse™ i AI kako bi omogućili kreativnim timovima da proizvode visokokvalitetni digitalni sadržaj brže, efikasnije i u većem obimu, dok ostaju u potpunosti usklađeni sa brendom klijenta.
Nova tehnološka platforma, koju će u ponedeljak na Tajvanu objaviti šef NVIDIA Jensen Huang, omogućiće WPP-u da koristi veštačku inteligenciju za kreiranje digitalnih kampanja za nekoliko minuta za koje bi ranije bile potrebne nedelje.
Platforma kombinuje softver za 3D snimanje koji se može koristiti za proizvodnju potpuno precizne foto realistične slike — na primer automobila — koja se zatim može preneti u video ili 2D reklamu koju generiše veštačka inteligencija.
Digitalne kampanje mogu da se prilagode raznim zemljama ili gradovima, ali i platformama kao što su Facebook ili TikTok.
„Svetske industrije, uključujući industriju digitalnog oglašavanja koja vredi 700 milijardi dolara, utrkuju se da shvate prednosti veštačke inteligencije“, rekao je Huang. „Sa Omniverse Cloud-om i generativnim AI alatima, WPP daje brendovima mogućnost da izgrade i primene iskustva proizvoda i neverovatan sadržaj na nivou realnosti koji nikada ranije nisu bili mogući.“
„Generativna AI menja svet marketinga neverovatnom brzinom“, rekao je Mark Read, izvršni direktor WPP. „Naše partnerstvo sa NVIDIA-om daje WPP-u jedinstvenu konkurentsku prednost kroz AI rešenje koje danas nije dostupno klijentima nigde drugde na tržištu. Ova nova tehnologija će transformisati način na koji brendovi kreiraju sadržaj za komercijalnu upotrebu i učvrstiće poziciju WPP-a kao lidera u kreativnoj primeni veštačke inteligencije za vrhunske svetske brendove.“
Više informacija pročitajte na sajtu WPP.