Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Weekend Media Festival osvaja region

Direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov specijalno za Marketing mrežu govori šta nas očekuje od 20. do 23. septembra u Rovinju, da li organizatori planiraju širenje koncepta festivala, kao i da li Weekend Media Festival prerasta u regionalni brend.

Ovogodišnji program Weekend Media Festivala prilično je zanimljiv i raznolik. Ima svega, od tema i predavača iz oblasti medija, komunikacija, politike, ali i estradnih umetnika. Šta posetioci mogu da očekuju i zašto ove godine treba da dođu u Rovinj?
I ove godine učesnici mogu očekivati da će imati veliki problem koje predavanje ili panel odabrati, jer se zanimljive stvari događaju u tri paralelne dvorane istovremeno. Posetioci će se na festivalu saznati mnogo novih informacija o medijskim, marketinškim i privrednim trendovima u svetu i situaciji u regiji, steći će konkretno znanje na brojnim radionicama, družiće se sa kolegama iz cele regije. Zato sebi, ni ove godine, ne mogu priuštiti da ne dođu na Weekend.

Ove godine u okviru Weekend Media Festivala biće organizovana i godišnja konferencija HUOJ, kao i prva regionalna revija kreativnosti BalCannes. Da li organizatori Weekend Media Festivala planiraju širenja koncept, pa samim tim i privlačenje šire ciljne grupe?
Da, nastojim da Weekend bude centralno regionalno okupljanje ne samo medijskih i marketinških stručnjaka, nego i šireg kruga kreativaca, privrednika, PR profesionalaca.

Ovo je peti po redu Weekend Media Festival. Koje su ključne razlike u odnosu na prvi WMF? Postaje li WMF regionalni brend kada su u pitanju festivali na ovim prostorima?
Za razliku od prvog Weekenda kad smo morali širem krugu ljudi objašnjavati što je to medijski festival, zašto je korisno doći na festival i slično, ove godine smo samo objavili datum i sve ostalo je jasno. Zato mislimo da je Weekend postao jak regionalni brend.

Ove godine primetno je „agresivnije“ oglašavanje Weekend Media Festivala u Beogradu, kako u medijima, tako u javnom gradskom prevozu, bilbordima itd.? Očekujete li veliki broj ljudi iz Srbije na festivalu, kakvo je interesovanje do sada?
Svake godine imamo sve više posetilaca iz Srbije. Jako nam je važno da na festival dođe cela srpska medijska i komunikacijska zajednica, kreativci, privrednici i ostali zainteresirani.

WMF mnogi pamte po odličnim žurkama i prijatnoj atmosferi. Kako uspevate da održite tu pozitivnu energiju? Da li ove godine možemo da očekujemo neka iznenađenja?
Opuštena atmosfera, dobre žurke, međusobno druženje važan su element uspeha Weekenda, pozitivna energija se osetila u vazduhu već na prvom festivalu. Nastojimo postići da se svi osećaju prijatno i dobrodošlo, nudimo veliki broj raznovrsnog sadržaja kako bi stvorili tako dobru atmosferu.

Autor: Ivana Parčetić

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!