today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

WARC otkriva trendove efikasnog marketinga

SVET – WARC, globalni autoritet za oglašavanje i medijsku efikasnost, objavio je izveštaj Effective Use of Brand Purpose 2018, istaknuvši pritom ključne trendove u korišćenju brendinga vođenog svrhom u marketinškim strategijama.

Izveštaj se temelji na analizi pobednika Effective Use of Brand Purpose kategorije ovogodišnjeg međunarodnog WARC takmičenja. Izveštaj identifikuje česte teme iz marketinških inicijativa koje su uspešno prihvatile brending vođen svrhom i postigle komercijalni uspeh kao i benefit za širu zajednicu.

Analizom prikupljenih podaka i radova, identifikovane su sledeće četiri ključne teme vezane za Effective Use of Brand Purpose:

Svrha zahteva učestvovanje
Neke od najboljih inicijativa dizajnirane su vodeći se idejom učestvovanja, uključujući dobitnika Grand Prix nagrade, Bodyform/Libresse. Ovom kampanjom Libresse je povećao svoj udeo u ženskom higijenskom sektoru, tako što je pojačao svoju poruku, koja je propagira hrabrost, srčanost i odvažnost brenda.

Potrebno je biti oprezan u ‘osnaživačkim’ kampanjama
Dok su kampanje koje ciljaju osnaživanje žene neupitno izazvane najboljim namerama, ovaj put sada postaje dobro utaban i diferencijacija predstavlja izazov. Mnogi su se složili da su kampanje koje podstiču žensku snagu sada postale toliko česte da, prema rečima Govind Pandey, CEO, TBWAIndia: “Svaki brend sada pokušava učiniti nešto za žene, a posledica je da se svi stapaju jedni s drugima.” Pobedničke kampanje koje su zauzele originalniji pristup uključuju Microsoftov #MakeWhatsNext, kampanja koja poziva srednjoškolke u SAD-u da se posvete STEM predmetima, te dobitnik Grand Prixa, Bodyform/Libresse za #bloodnormal kampanju.

Svrha koja prikazuje dvostruki uticaj
Marketing vođen svrhom još uvek je pod napadom iz brojnih sfera industrije pa su slučajevi koji prikazuju ‘dvostruki uticaj’ u pogledu komercijalnog uspeha i socijalnog benefita, ključni u dokazivanju da je svrha koja stoji iza brenda održiva poslovna strategija. “Brend vođen svrhom trebao bi biti koristan za društvo na isti način kao što ima komercijalnu korist za poslovanje,” izjavio je Dan Izbicki, Founder Ethosa. Pobedničke kampanje koje su demonstrirale ‘dvostruki uticaj’ su Heinekenova pivara Tecate smeštena u Meksiku, koja je povećala vrednost svog brenda istovremeno doprinoseći porastu poziva prema neprofitnoj vladinoj organizaciji koja pomaže žrtvama nasilja u kući.

TV je popularan kanal za iskazivanje svrhe
Doseg i kapacitet emocija koje nudi TV kao kanal još uvek je krucijalan u uspostavljanju svrsishodnih kampanja. Jem Fawcus, Owner and Group CEO, Firefish, istaknuo je: “Brend kampanje vođene svrhom kao Guinness u UK-u i Vaseline u SAD-u, koriste TV kako bi upakovale emocionalni udarac te slučajno navele emociju kao glavnu kreativnu strategiju.” Dok su online videi i društveni mediji igrali važnu ulogu u medijskom miksu, neosporno je da TV ostaje glavni kanal za brendove kojima je svrha u fokusu kampanje.

Primer WARC-ova izveštaja Effective Use of Brand Purpose 2018, možete preuzeti ovde.

Izvor: HURA

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!