SVET – Nova WARC studija otkrila je da će globalna potrošnja na oglašavanje porasti za 4,4% ove godine i dodatnih 8,2% u 2024., kada će potrošnja preći 1 trilion dolara, saopštila je ova istraživačka kompanija.
Nova analiza, objavljena prošle nedelje, prvi put kombinuje podatke iz WARC-ove ankete vlasnika medija, industrijskih tela, oglasnih agencija i istraživačkih organizacija na 100 tržišta širom sveta sa podacima o prihodima od oglašavanja 40 najvećih medija kako bi ponudila potpunu sliku reklamne industrije.
Podaci pokazuju da će samo pet kompanija Alibaba, Alphabet, Amazon, Bytedance i Meta – privući više od polovine (50,7%) globalne potrošnje ove godine i konsolidovati tu poziciju u 2024. sa udelom od 51,9%. Očekuje se da će prihodi od oglašavanja među ovom grupom porasti za 9,1% ove i 10,7% sledeće godine, dok će prihodi od oglašavanja među svim ostalim vlasnicima medija zajedno biti, ove godine, isti.
Više informacija možete pročitati ovde.