Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

WARC 100: Najbolje kampanje, kompanije i agencije na svetu

SVET – WARC je objavio svoj godišnji izveštaj WARC 100 za 2017. godinu. Ove liste rangiraju najbolje svetske marketinške kampanje i kompanije u skladu sa njihovim poslovnim rezultatima. Procter & Gamble, Vodafone, BBDO Worldwide, adam&eveDDB i WPP su na vrhu rang lista u ovoj godini, a zahvaljujući rezultatima širom sveta.

Najbolje rangirana kampanja bila je višestruko nagrađivana „Share the Load“, koju su radile BBDO Mumbai i Mediacom Mumbai za brend Ariel kompanije Procter & Gamble u Indiji. Nakon što je 1,57 miliona muškaraca obećalo da će ‘podeliti teret’, Ariel je više nego udvostručio vrednost i obim prodaje, koji su porasli za 106% i 105%.

Zanimljiva činjenica sa ove rang liste je da su dve od deset najboljih kampanja ove godine one koji su zabeležile uspeh zahvaljujući pametnom korišćenju podataka za vođenje kreativne i medijske strategije. The Economist je koristio ciljanu programatičnu kampanju s duhovitim i privlačnim sloganima. Kampanja je u roku od samo 9 dana ispunila 50% cilja, uz povrat investicije od preko 25:1.

Na šestom mestu, big data kampanja za australijsku kompaniju koja se bavi izgradnjom bazena, Narellan Pools, koristila je pristup „moment marketinga“. Kupci su ciljani tačno u vreme kada je najverovatnije da će kupiti bazen, uz fokusiranu kreativu koja motiviše odluku o kupovini. Kampanja je povećala direktne leadove za 11%, a prodaju za 23% u odnosu na prethodnu godinu.

Procter & Gamble je već drugu godinu za redom na vrhu liste oglašivača za 2017., iako je njegova prednost nad Unileverom smanjena u odnosu na prošle godine. Sa pet kampanja u top 100 u odnosu na Unileverove tri, uspeh kampanja za Ariel, Always i Old Spice brendove su zagarantovale poziciju 1 za P&G.

Ceo izveštaj, liste i sažetaj pogledajte na sajtu WARC-a.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!