Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Volume up for 2024 – Ovation digitalni trendovi na trakama!

Kao i prethodnih godina, agencija Ovation i 2023. završava predstavljanjem digitalnih trendova. Međutim, ovo izdanje je prvenstveno namenjeno audio konzumaciji i postavljeno je na Spotify platformi, kao i na agencijskom sajtu.

Tom prilikom, za Marketing Mrežu razgovaramo sa timom koji je ove godine radio na projektu – Aleksandrom Milinković, Jegorom Anđelićem, Katarinom Trbojević Jovanom Tošić i Mirjanom Narandžić.

Kakva je priča iza ovogodišnjeg koncepta Volume Up for 2024?

Mirjana Narandžić: „Digitalni trendovi“ su, kada je u pitanju agencija Ovation, sad već neka vrsta tradicije. Iz godine u godinu se trudimo da mapiramo aktuelnosti i predstavimo ih na najbolji mogući način.

Naravno, ideja je da se svake godine tom projektu da nešto novo i drugačije, tako da je za kreativni deo tima uvek najinteresantniji deo “pakovanje” saznanja do kojih smo došli u procesu u koncept koji će biti dovoljno jasan i naravno u skladu sa tim saznanjima do kojih smo došli.

Ove godine je to, spram trenutka, i brzine svakodnevnog života — zvuk. Došli smo do insajta da, ako se sve kreće neverovatnom brzinom, na nama je da kažemo “okej, pojačaj tempo”, pa smo tako i došli do poruke “Volume up for 2024”.

Jovana Tošić: Zvuk je već nekoliko godina bitna tematika na digitalu. Počelo je sa procvatom podkasta, a onda je TikTok ušao u naše živote i dodatno osvežio koren. Jednostavno govoreći, od tada na površinu izbijaju pitanja: Mora li se stalno paliti zvuk kada uđem na neku mrežu? Da li me neko prisluškuje, kada znaju koje reklame da mi prikažu? Siri, šta sada trenduje? Na sve to, „pitaću Google“ više nije pisaću mu, nego bukvalno pitaću ga.

Kada smo sve te činjenice stavili na papir (čitaj: u ppt), bilo nam je jasno da moramo razmrdati glasne žice ukoliko zaista želimo da pričamo o trendovima. I više od toga, bilo nam je jasno da će se u 2024. sve neminovno pojačati. I očekivanja korisnika, i glas agencija, i hrabrost brendova.

Aleksandra Milinković: Pomno smo pratili aktuelnosti tokom 2023. i duboko istraživali predikcije trendova za narednu godinu na polju marketinga, a posebno digital segmenta. Zaključili smo da će fokus definitivno biti na audio segmentu, te odatle i potiče inspiracija za koncept Volume up for 2024.

Kako izgleda proces rada na ovom projektu, koliko dugo traju pripreme, koliko vremena prođe od ideje do egzekucije i koliko se rad na njemu razlikuje od rada na drugim projektima?

Aleksandra Milinković: Lifetime projekta okvirno traje 2 do 3 meseca.

Pripreme započinju na jesen, prikupljanjem i sumiranjem kampanja koje su obeležile godinu. Pravimo osvrt i kreiramo mini recap najupečatljivih momenata iz digital sfere.

Zatim, sprovodi se detaljno analiziranje i istraživanje aktuelnosti, prateći prognoze stručnjaka koji alati će dominirati u predstojećoj godini. Nakon detaljnog pročuvanja, vršimo selekciju, izvlačimo ključne trendove, kreiramo segmentaciju na osnovu koje dalje razvijamo kreativni koncept. Nakon određenog vremena, zajedničkim snagama utvrđujemo koncept i prelazimo na samu egzikuciju.

Mirjana Narandžić: Egzekutivni deo vezujemo za poslednji kvartal, ali čini mi se da generalno taj proces traje konstantno, budući da svi mi negujemo negde tu “vidi što je ovo dobro + link” kulturu, zahvaljujući kojoj gledamo da konstantno budemo “u trendu” i pratimo šta se dešava tokom čitave godine.

Jovana Tošić: Ako pišeš o trendovima, moraš ih pratiti konstantno. A oni se menjaju iz dana u dan, nedelje u nedelju, meseca u mesec. Dakle, početak je bio nekada kad su se objavili prethodni.

Kome je namenjena poruke „Volume Up for 2024“?

Mirjana Narandžić: Poruka “Volume Up for 2024” je generalno namenjena svima onima koji žele da je čuju. Ili pročitaju, zavisi koliko vremena imaju. Suštinski svima onima koji se na ovaj ili onaj način bave digitalom.

Jovana Tošić: Iz godine u godinu je tempo življenja i bivanja sve ubrzaniji. Bilo da si na digitalu ili ne, pojačavanje ti poručuje da se ohrabriš za sve što sledi u 2024.

Šta bi sve trebalo da pojačamo kada je u pitanju digital?

Aleksandra Milinković: Pojačajte zvuk naše Spotify liste i saznajte koja pesma će vam ići na repeat u 2024. godini!

Jovana Tošić: Prevashodno uključenost, a onda i hrabrost. U okeanu sadržaja, teško je da će se naš istaći na lepe oči. Talasi slave su kratkotrajni, a neretko poklope one koji nisu uključeni i dovoljno hrabri da plivaju ka njima.

Katarina Trbojević: Pored saveta koje smo naveli na sajtu i „trakama“ koje ćete, verujemo, više puta preslušavati, svakako vam savetujemo da pojačate inovativnost i kreativnost na neočekivanim mestima i formatima, koji jednostavno „kliknu“ kod vaših pratilaca, a koje naravno odgovaraju viziji vašeg brenda. Takođe, treba pojačati hrabrost da premostite jaz imeđu vas i vaših pratilaca, tako što ćete upravo njih učiniti da se osećaju delom brenda i priče.

Omiljeni track sa ovogodišnje Ovation liste?
Aleksandra Milinković: Why You Only Call Me when AI
Mirjana Narandžić: Every Meme You Make
Jovana Tošić: Look What TikTok Made Me Do
Katarina Trbojević: The Real-Time Is Now
Jegor Anđelić: Data is What You Came For

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!