Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

V+O Srbija dobitnik IPRA Golden World Award 2025

PR agencija V+O Communication Srbija osvojila je prestižnu međunarodnu nagradu, Svetski PR Oskar, IPRA Golden World Award 2025 u kategoriji Zdravlje za kampanju „Dobrodošla bebo: Na putu kroz roditeljstvo“, realizovanu u saradnji sa brendom Rosa voda i uz institucionalnu podršku Ministarstva zdravlja Republike Srbije.

IPRA (International Public Relations Association) Golden World Awards prepoznaje i nagrađuje najbolje PR kampanje iz celog sveta, koje se ističu po strateškom pristupu, društvenoj odgovornosti i meri stvarnog uticaja. Ove godine, žiri je u snažnoj globalnoj konkurenciji prepoznao vrednost i značaj kampanje koja se bavi jednom od najosetljivijih i najvažnijih tema – roditeljstvom i ranom podrškom detetu.

Kampanja „Dobrodošla bebo“ obuhvatila je edukaciju za više od 70% patronažnih sestara u Srbiji, stručne video sadržaje sa psiholozima i psihijatrima, panele i radionice sa roditeljima u gradovima širom Srbije, kao i informativne brošure kreirane u saradnji sa Institutom za mentalno zdravlje. Pristup je bio višeslojan, ali ujedinjen istim ciljevima: osnaživanje roditelja, pružanje relevantnih informacija i stvaranje mreže podrške u najranijim fazama razvoja deteta.

„Ova nagrada za nas predstavlja veliko priznanje, ne samo zbog međunarodnog kredibiliteta koji IPRA donosi, već i zato što potvrđuje da su istinska empatija, stručnost i odgovorna komunikacija vrednosti koje se prepoznaju globalno“, izjavio je Bojan Bazdulj, Kordinator projekata u V+O Srbija. „Ponosni smo što smo zajedno sa Rosom i Ministarstvom zdravlja kreirali kampanju koja ne ostaje na nivou poruke, već donosi stvarnu promenu.“

Kampanja „Dobrodošla bebo“ potvrđuje da domaće ideje, uz stratešku posvećenost i snažno partnerstvo, mogu imati globalni domet i značaj.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!