today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Više od 50% Google pretraga završi se bez klikova

SVET – Najnovija istraživanja pokazuju da je do juna 2019. godine čak 51,3 procenata Google pretraga ostalo bez ijednog klika. Sa druge strane, pretrage sa organskim klikovima na sajtovima koji nisu deo Google-a, čine samo 45 odsto celokupnog saobraćaja, piše thenextweb.com.

Ovo su podaci kompanije za marketinšku analitiku Jumpshot koju su obuhvatili 40 miliona pretraga na desktop i mobilnim uređajima u SAD-u. Da je situacija alarmantna, pokazuje činjenica da ovaj trend pretraživanja bez ikakvih klikova beleži stalni rast od 2016. godine. U međuvremenu, organski reach web sajtova trećih strana nastavlja da se smanjuje.

Ovo nije potpuno novi razvoj događaja. Još u junu, Search Engine Land citirao je ranija istraživanja Fishkin-a koja su sugerisala da je broj pretraživanja bez ikakvih klikova u prvom kvartalu 2019 dostigao skoro 49% svih zahteva.

– Podaci se baziraju na preko milijardu veb browser pretraga na deset miliona desktop i Android uređaja u SAD – obrazloženo je tada na Search Engine Land.
– Ne uključuje pretrage koje se vrše na iOS uređajima, aplikaciji Google pretraga, uređajima samo za glas ili pretrage koje su završile klikom na mobilnu aplikaciju.

Ovaj nalaz ponovo pokreće diskusije o Google-ovom anti-konkurentskom ponašanju, koje su mnogi u prošlosti kritikovali. Zaista, TNW je pisao da 23 evropske kompanije za traženje posla rade na podnošenju antitrust žalbe protiv Google-a sa Evropskom unijom. Kompanije tvrde da je Google svoje rezultate pretrage vezane za nova radna mesta postavio iznad rezultata konkurenata. Ono što stvari čini još gorim je da ovo verovatno nije prvi put da je gigant među pretraživačima pokrenuo kritiku zbog svoje prakse protiv konkurencije.

Do sada je kompanija kažnjena sa 1,49 milijarde evra zbog gašenja konkurencije oglašavanja, 2,4 milijarde evra zbog nepravednog podsticanja sopstvene usluge kupovine i 4,34 milijarde evra zbog ilegalnog ograničavanja korišćenja Androida.

Izvor: Represent Communications

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!