Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Jelena Poduška, Senior brand manager, Atlantic Štark.
U kojoj meri su danas kompanije u Srbiji spremne na inovacije?
U današnje vreme preduslov za zdravo poslovanje i dalji rast jeste da kompanija prati nove trendove i da je spremna da ide u korak sa vremenom, nudeći adekvatan odgovor na tržišne promene.
Kao što znamo potrošači su dosta zahtevni i potrebe im se stalno menjaju što nameće kompanijama da moraju da budu spremne da idu u pravcu modernizacije i inovacija, kao vrlo bitnog segmenta uspeha i jačanja konkuretne prednosti.
Poslednjih godina smo svedoci da je veliki broj kompanija u Srbiji napravio znatne pomake iz ugla inovacija, kako proizvodnih tako i komunikacijskih, pokazujući da su spremne da brendove podignu na viši nivo i time odgovore potrebama novih generacija.
Drago mi je što sam deo Atlantic Grupe, kompanije koja može i hoće da podrži hrabre inovacije i kontinuirano ulaže u unapređenje proizvodnih linija i samih proizvoda, što je bitan osnov za dalje osnaživanje voljenih brendova i pomeranje granica kroz inovacije.
Šta konkretno znači inovativna marketinška komunikacija?
Potrošači novog doba su izuzetno zahtevni i izloženi velikom broju atraktivnih sadržaja sa vrlo malo vremena za njihovo razumevanje. Kako bismo pridobili njihovu pažnju više nije dovoljno da imamo već dobro poznatu 360 strategiju već je neophodno da i sama komunikacija bude njima relevantna i prevashodno on line dostupna 24/7.
Ono što je izuzetno važno, jeste da brend ima dobru priču sa kojom potrošači mogu da se poistovete i da neguju slične ili iste vrednosti. Pored toga je potrebno iskočiti iz standardnog kalupa na koji potrošači slabo reaguju, i biti hrabar sa novim idejama i inovativan i iz ugla komunikacije. Danas nije dovoljno imati samo dobar proizvod kome se veruje već se mora raditi i na nadogradnji komunikacije i pružanju potpuno novih iskustava kako off-line tako i on-line.
Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
Biti remarkable stručnjak sa sobom nosi, pored već očekivanih znanja i veština, i intuciju i hrabrost da svojim primerom pokreneš pozitivne promene i ostvaruješ zapažene rezultate.
To je i osoba koja svojim radom, pristupom i razumevanjem pravi pozitivne iskorake i nesebično deli svoje znanje i iskustvo sa drugima, kao i svojim ličnim primerom inspiriše za još ušečatljivije poteze u budućnosti.
Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Uspešni ljudi sebe okružuju sjajnim ljudima jer se ništa ne može ostvariti bez podrške drugih.
Mogu slobodno reći da sam najponosnija što kada se osvrnem, iza sebe imam više od 15 godina rada na vrlo dinamičnim i zahtevnim projektima, kao i kategorijama ali uvek okružena uz pozitivne, talentovane i inspirišuće ljude uz koje sam zajedno rasla i gradila se, kako privatno tako i na poslovnom putu.
Kao lično priznanje izdvojila bih meni najvažnije, a to je onaj pečat koji sam ostavila u svakoj kompaniji i timu sa kojim sam radila, koji su verovali u mene i koji su u meni prvo videli pravog prijatelja a potom i saradnika.
Uspeh za mene predstavlja više i od uspešnih projekata jer smatram da je danas više nego ikada važno verovati u druge i biti dosledan svojim principima, biti i ostati čovek u svim poslovnim situacijama i ne odstupati od toga, bez obzira na izazove. Time ću se hrabro voditi i u budućnosti.
Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs