Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS) zajedno sa drugim članicama Medijske koalicije koju čine Nezavisno društvo novinara Vojvodine (NDNV), Udruženje novinara Srbije (UNS), Lokal pres i Asocijacija nezavisnih elektronskih medija (ANEM) u saradnji sa Biroom za društvena istraživanja (BIRODI) sprovodi istraživanje o stepenu medijske pismenosti u Srbiji u periodu od 27. oktobra do 11. novembra 2013. godine.
Istraživanje se sprovodi u dve faze, pre i posle kampanje za medijsku pismenost koju će realizovati Medijska koalicija. Nivo medijske pismenosti i razumevanja medijskog sadržaja, kao i kako medijske poruke utiču na njihove životne odluke, meriće se kod mladih od 16-20 godina (učenika srednjih škola), profesora građanskog obrazovanja, novinara i studenata novinarstva.
Dobijene informacije o načinu ponašanja i iskustvima ispitanika će dati ideju o prioitetima kada je u pitanju model obrazaovanja o medijskoj pismenosti za različite ciljne grupe, kako bi radionice i događaji predviđeni medijskom kampanjom bili najbolje prilagođeni njihovim interesovanjima i nivou medijske pismenosti.
Druga faza istraživanja, predviđena nakon edukacije, pokazaće kakav je efekat postigla medijska kompanja, odnosno koliko je bila uspešna.
Ovim putem pozivamo sve kolege da se pridruže i popune anketu kako bi se istraživanje sproveli što uspešnije i dali zajednički doprinos širenju medijske pismenosti u Srbiji.
Anketi možete pristupiti na ovom linku: http://www.tvojstav.com/input/4rXDG71Slomgbds7ty4J