Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Unilever predstavio bilbord koji svira muziku kada pada kiša

SVET – Unilever je predstavio interaktivni bilbord na jugu Indije, čime je postavio Ginisov rekord za najveći interaktivni ekološki bilbord. Postavljena u gradu Vijayawada, instalacija je predstavljena u susret sezoni monsuna i sadrži strune koje proizvode tonove kada ih dodirne kapljica kiše.

Ti tonovi zatim proizvode tradicionalnu indijsku pesmu „Raag Megh Malhar“, koja ima za cilj proslavu kišne sezone.

Kampanja je lansirana sa ciljem promocije Taj Mahal čaja, a iza kampanje stoji agencija Ogilvy India.

Iz kompanije dodaju da je instalacija sa razlogom postavljena u gradu Vijayawada, jer ovaj grad sam čini 10% ukupne konzumacije ovog brenda u državi, sa penetracijom od 90%.

Većina domaćinstava u ovom gradu konzumira Taj Mahal i to već decenijama, pri čemu ovaj brend nije ograničen ni na jednu ekonomsku klasu. Zato je ovo zaista kampanja za sve stanovnike, rekao je Harshad Rajadhyaksha, glavni kreativni direktor u Ogilvi India.

Izvor: InStore

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!