Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

UNICEF: Smernice o društveno odgovornom i rodno osvešćenom oglašavanju

SVET – UNICEF je pripremio smernice za kompanije koje se oglašavaju tokom epidemije COVID-19.

Smernice o društveno odgovornom i rodno osvešćenom oglašavanju tokom COVID-19 krize zajednički su razvili UNICEF i UN Women, a uključuju konkretne predloge za oglašivače s fokusom na sledeće:
– promocija rodne osvešćenosti u marketingu (posebno u marketinškim porukama vezanim za COVID-19);
– razvijanje rodno osetljivih marketinških poruka;
– osnaživanje žena na radnom mestu, tržištu i u zajednici (s obzirom na negativan uticaj epidemije COVID-19 na žene).

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) povezala se s UNICEF-om kroz saradnju s ciljem edukovanja tržišta te sprečavanja kršenja dečjih prava u industriji tržišnog komuniciranja, uzimajući u obzir kako industrija tržišnog komuniciranja ima velik uticaj, ali i veliku vrednost u percipiranju širokog spektra stavova javnosti.

UNICEF-ove smernice o društveno odgovornom i rodno osvešćenom oglašavanju tokom COVID-19 krize dostupne su ovde.

Izvor: HURA

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!