SVET – UNICEF je pripremio smernice za kompanije koje se oglašavaju tokom epidemije COVID-19.
Smernice o društveno odgovornom i rodno osvešćenom oglašavanju tokom COVID-19 krize zajednički su razvili UNICEF i UN Women, a uključuju konkretne predloge za oglašivače s fokusom na sledeće:
– promocija rodne osvešćenosti u marketingu (posebno u marketinškim porukama vezanim za COVID-19);
– razvijanje rodno osetljivih marketinških poruka;
– osnaživanje žena na radnom mestu, tržištu i u zajednici (s obzirom na negativan uticaj epidemije COVID-19 na žene).
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) povezala se s UNICEF-om kroz saradnju s ciljem edukovanja tržišta te sprečavanja kršenja dečjih prava u industriji tržišnog komuniciranja, uzimajući u obzir kako industrija tržišnog komuniciranja ima velik uticaj, ali i veliku vrednost u percipiranju širokog spektra stavova javnosti.
UNICEF-ove smernice o društveno odgovornom i rodno osvešćenom oglašavanju tokom COVID-19 krize dostupne su ovde.
Izvor: HURA