Vladimir Čeh, osnivač Instituta za istoriju oglašavanja, jedan od prvih marketinški stručnjaka u Srbiji, autor festivala i kultnih emisija, preminuo je u 77. godini.
Rođen je 1946. godine, po obrazovanju – filolog. Vladimir Čeh je autor kultne emisije Radio Beograda „1,2,202“, kreator i jedan od pokretača prvog komercijalnog muzičkog „Radija 101“.
Čeh je bio i idejni tvorac, i prvi glavni i odgovorni urednik radija za radio u kolima „Roadstar“, dugogodišnji predsednik Beogradskog ogranka IAA, član mnogih žirija, radne grupe za izradu prvog Zakona o oglašavanju, predsednik Suda časti UEPS.
Dobitnik je priznanja Jugoslovenske Radio Televizije „Svaka ti čast“ za izuzetan i trajan doprinos razvoju ekonomske propagande na programima JRT, nagrade UEPS za životno delo, mnogih priznanja kao autor, član tima ili kreativni direktor – od lokalnih do nagrada i priznanja Holivudskog, Njujorškog i Portoroškog festivala.
Autor je neprihvaćene kampanje „Da devedesetprva ne bude četrdesetprva“.
Takođe je autor brojnih kampanja i stručnih radova, uz osnivanje Instituta za istoriju oglašavanja i izložbi: „Od lovljenog do lovca“ (Tito na plakatu) u Rovinju i Beogradu, trilogije o Velikom ratu „Rat i plakat“ „Žena, rat i plakat“ i „Srbija, rat i plakat“ u Muzeju primenjene umetnosti, „Ko je Malvina Hofman“ u sedam gradova u Srbiji, „Zajedno smo jači“ u Skupštini Srbije (povodom 100 godina od srpske zastave na Beloj kući) i izložbe „Rat i humor“ u Narodnoj biblioteci u Beogradu.