Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Umrežavanje televizije i Twittera!

SVET – Agencija Nielsen Social analizirala je, u avgustu i septembru 2014. godine, postove korisnika Twittera u toku emitovanja serijskog programa na nacionalnim i kablovskim televizijama. Istraživanje je pokazalo da Twitter korisnici u toku prikazivanja TV programa povećaju svoje aktivnosti za čak 68%.
Procenat varira u zavisnosti od vrste programa – od komedija 55%, do rijaliti programa 70%. Više informacija pronađite na sajtu agencije Nielsen.

 

 

Extending-Twitter-TV-Engagement-Beyond-Live_Comedy-Program-A

Extending-Twitter-TV-Engagement-Beyond-Live_Qualitative

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!