UM, vodeća globalna medijska mreža unutar IPG Mediabrands, osvojila je zlato na prestižnom takmičenju Campaign Global Agency of the Year Awards. Ovo priznanje slavi izuzetan rad i posvećenost svih timova unutar UM mreže širom sveta, uključujući agencije u regionu Jugoistočne Evrope (SEE) koje posluju pod okriljem AMA Group. IPG Mediabrands, matična mreža UM-a, takođe je proslavila uspeh osvojivši srebrnu nagradu, potvrđujući snagu i uticaj ove globalne medijske porodice.
UM: Zlato za izuzetne rezultate i inovacije
Ključni deo UM-ove strategije u 2024. godini bila je nova globalna pozicija „Full Colour Media“, koja redefiniše medijsko planiranje fokusirajući se na kulturnu relevantnost i duboko razumevanje potrošača. Ova strategija, sa sloganom „Stand Against Bland“, razvijena je u saradnji sa Univerzitetom Oksford kroz trogodišnju studiju koja je obuhvatila više od 10.000 brendova. „Full Colour Media“ stavlja naglasak na stvaranje medijskih kampanja koje su autentične, raznolike i duboko povezane sa kulturnim kontekstom, uz pametnu upotrebu veštačke inteligencije za personalizovane i efektne rezultate. Žiri je posebno pohvalio ovu inovaciju, ističući da se UM izdvaja u industriji preplavljenoj podacima.
UM je u 2024. godini ostvario impresivan rast od 11% u globalnim prihodima, delimično zahvaljujući značajnim novim klijentima poput General Mills i proširenju globalnog partnerstva sa Levi’s-om. U Sjedinjenim Američkim Državama, UM je pridobio klijente kao što su HelloFresh, Nutribullet i Alaska Air Group. U regionu Azije i Pacifika, agencija je postala zvanični partner za Target u Australiji, L’Oréal za influenser marketing u Singapuru i Maleziji, te za Tata Steel u Indiji. U Evropi, UM je zadržao i proširio saradnju sa klijentima poput Triumph International, 3 Mobile, Schwarz Group i Vinted.
IPG Mediabrands: Srebro za impresivan rast i kreativnost
IPG Mediabrands, matična mreža UM-a, okitila se srebrnom nagradom zahvaljujući izuzetnim rezultatima u 2024. godini. Agencija je osvojila značajne medijske pičeve za klijente poput Amgen, Volvo, Ulta Beauty, Mercado Libre, Netflix i Domino’s, što je rezultiralo novim prihodima od 1 milijarde dolara. U avgustu 2024, IPG Mediabrands je pokrenuo Mediabrands Health, a samo dva meseca kasnije osvojio je Amgen kao klijenta.
Unutar mreže, agencija Initiative je privukla pažnju kampanjom „Real Textures“ za Dove, prvom kampanjom Unilever-a koju su u potpunosti kreirale, režirale i producirale afroamerikanke. Ova kampanja je rezultirala izuzetnim povećanjem brend parametara, te preko 195 miliona pregleda u globalnim okvirima. Sa druge strane, agencija Mediahub je kampanjom za Ōura pametni prsten značajno povećala svest o brendu i prodaju u više zemalja, što je dovelo do istorijskog dostignuća – Ōura je postao prvi brend pametnih prstenova koji je dostigao 2,5 miliona prodatih jedinica globalno.
Prema izveštaju RECMA, IPG Mediabrands je ostvario najveću stopu rasta od 45% u poslednje tri godine, učvršćujući svoje mesto među vodećim globalnim medijskim mrežama.
Nagrada ima poseban značaj za UM agencije koje posluju u regionu Jugoistočne Evrope pod okriljem AMA Group. „Ovo priznanje je dokaz snage našeg kolektivnog rada i inovacija koje donosimo našim klijentima svakodnevno. Ponosni smo što smo deo UM porodice, i nastavićemo da pomeramo granice u medijskoj industriji,“ izjavio je Predrag Guberinić, direktor UM Beograd.