REGION – Kako pokazuje ovogodišnje istraživanje iPROMa i Valicona o odnosu slovenskih preduzeća prema digitalnom oglašavanju, pojedini oglašivači će u proseku za taj oblik oglašavanja nameniti više od pola miliona evra, a za zakup oglasnog prostora u digitalnim medijima gotovo 400.000 evra, navodi se u saopštenju. Razloge za to u najvećoj meri treba tražiti u izmenjenom načinu ponašanja korisnika koji su u toku pandemije više vremena provodili na internetu.
Među oblicima digitalnog oglašavanja najviše investicija će odlaziti na display oglašavanje i marketing putem e-pošte koji omogućavaju brzo prilagođavanje oglašavanja promenama u ponašanju, željama i očekivanju korisnika. S druge strane, smanjuju se investicije u search marketing na koji odlazi samo 18 odsto kolača namenjenog digitalnom oglašavanju.
„Naša istraživanja pokazuju da broj pojedinaca koji, dok gledaju televiziju, istovremeno pretražuju po društvenim medijima na pametnom telefonu ili računaru (medijski multitasking ili istovremena upotreba više medija), neprestano raste. Procenat takvih korisnika medija je u 2021. porastao za 84 odsto, a još je zanimljivije da korisnici u proseku na digitalnim medijima obavljaju 3,9 aktivnosti istovremeno.“