Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

U Nemačkoj sprovedeno istraživanje o oglašavanju hrane deci

SVET – Objavljeni izveštaj o oglašavanju hrane deci u Nemačkoj pokazuje da 85,5 % proizvoda koji se prodaju deci sadrže previše šećera, masti i/ili soli i ne poštuju preporučene količine od strane WHO-a.

Istraživanje Foodwatcha, Nemačke nevladine organizacije, ukazalo je kako se u slučaju oglašavanja hrane deci samoregulacija u oglašavanju smatra neefikasnom jer čak 242 od 283 proizvoda koji se prodaju deci sadrže previše šećera, masti i/ili soli (HFSS). Napori za dobrovoljno smanjenje šećera, soli ili masti u proizvodima bili su minimalni (u 2015 taj je postotak iznosio 89,7 %). Foodwatch je stoga pozvao narednu nemačku vladu, da nakon izbora u septembru donese zakonske odredbe koje ograničavaju ili zabranjuju oglašavanje takvih proizvoda deci.

Istraživanje je obuhvatilo i neke od potpisnika EU Pledgea, poput kompanija Nestlé, Mondelez, Danone, McDonalds, itd. Prema studiji, najviše oglašavane kategorije hrane uključivale su čokolade i poslastice, žitarice za doručak, sladolede i slane grickalice koje su bile posebno usmerene na decu (npr. upotrebom animiranih likova, nasmijanih lica, specifičnih promocija i sl.)

Nemačko udruženje za oglašavanje (ZAW) nedavno je pojačalo svoj kodeks za oglašavanje hrane i pića (primenjuje se od 1. juna 2021.). Stranke koje vode, SPD (socijaldemokrati) i Zeleni, pozvali su na ograničenje oglasa zasnovanom na Nutrient Profile Modelu (NPM) evropske kancelarije Svetske zdravstvene organizacije, odnosno na zabranu oglasa HFSS-a na televiziji. Iako je ishitrena zabrana HFSS oglasa u Nemačkoj malo verovatna, ne samo zbog AVMSD-a i snažnog samoregulacijskog sistema u Nemačkoj, nejasno je kakav bi pristup mogla da ima nova vlada.

Detaljniju analizu pogledajte ovde.

Izvor: HURA

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!