Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

U korak sa globalnim trendovima…

Milica Šetka, direktorka marketinga u kompaniji Bambi, specijalno za Marketing mrežu govori koje komunikacijske trendove možemo očekivati u FMCG industriji i da li su nove tehnologije „saveznik“ ili „protivnik“ kompanijama.

Kompanija Bambi postavlja standarde kada su komunikacije u pitanju. Koje komunikacijske trendove, po Vašem mišljenju, možemo očekivati u FMCG industriji u ovoj i pocetkom naredne godine?
Brendovi kompanije Bambi, već skoro pola veka uspešno opstaju na tržištu Srbije i regiona, ali i šire, upravo zahvaljujući dobrom poznavanju svojih ciljnih grupa i očekivanja potrošača. Zahtevi potrošača se vremenom neminovno menjaju, u zavisnosti od trendova, ali i samih navika, a samim tim se menja i komunikacijski pristup. Koristimo brojna istraživanja koja nas usmeravaju u kom pravcu treba dalje da prilagođavamo naše komunikacije. Planiranje danas je neminovno pod značajnim uticajem novih tendencija i digitalne revolucije u komunikaciji.

S obzirom na široku ciljnu grupu kojoj se kompanija Bambi obraća, koje kanale komunikacije sa potrošačima biste ocenili kao najefikasnije?
Tehnologija, strategija i komunikacija su nerazdvojni. Danas digitalna platforma zauzima jedan veoma važan prostor u komunikaciji prema potrošačima. Sve više naše potrošače nalazimo na takvim platformama, od mobilnih aplikacija, do društvenih mreža, tako da je i za samu kompaniju i brend veoma važno da pored praćenja trendova, u tome bude i lider.

Na koji način su online komunikacije izmenile poslovanje Vaše kompanije? Možemo li reci da se komunikacija sa potrošacima preselila na Internet i da li su, po Vašem mišljenju, nove tehnologije „saveznik“ ili „protivnik“ kompanijama, kada govorimo o komunikaciji?
Komunikacija se nije u potpunosti preselila na internet, ali su digitalne platforme svakako postale značajan kanal komunikacije za naše brendove. To naravno zavisi od ciljnih grupa sa kojima komuniciramo, pa samim tim moramo da prilagođavamo i kanale komunikacije. U slučaju kompanije Bambi, svakako da kod brenda JOSH, čija je ciljna grupa mlađa, efikasna komunikacija mora da ide preko digitalnih platformi. Samim tim, učešće ovog brenda u digital komunikaciji je značajno.
Ali ne samo kada je je brend JOSH u pitanju. Brendovi kompanije Bambi uveliko koriste sve prednosti digitalnih platformi u komunikaciji prema potrošačima, i svakako da ćemo sa razvojem tih kanala komunikacije u budućnosti i nastaviti. Brojne kampanje koje smo realizovali bile su veoma dobro ocenjene od strane potrošača, upravo zahvaljujući dobrom poznavanju njihovih navika i očekivanja i korišćenju odgovarajućih digitalnih platformi.

Danas je sadržaj na samo klik ili dva od nas. Kako „u moru“ informacija istaći sadržaj koji je kreiran u svrhu promocije nekog brenda?
Sadržaj koji se plasira za potrošače uvek mora biti u skladu sa strategijom i suštinom brenda. Jedino na taj način takav sadržaj može biti relevantan za sve one kojima je taj sadržaj namenjen. Ono što mi u Bambiju uvek pokušavamo je da budemo „disruptive“ u svojim idejama, da budemo inovativni, drugačiji. Trudimo se da naša komunikacija bude nešto potpuno novo na tržištu, koje ponekad zna da bude prezasićeno idejama koje su „već viđene“.

U kojoj meri je, po Vašem mišljenju, komunikacijska industrija u Srbiji uređena i gde vidite najveće probleme?
Svakako da nam treba još vremena da dostignemo globalne standarde, ali svakako idemo u korak sa njima. Mislim da je kvalitet ne samo komunikacione, već i kreativne industrije u Srbiji sve bolji, a da će se sa ekonomskim razvojem društva, to još više poboljšati.

Autor: Ivana Parčetić Mitić

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!