Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

TV vs. digital u četiri grafikona

SVET – Televizija je trenutno dominantan oglašivački medij, na koji odlazi 37 odsto ukupnog ulaganja u oglašavanje globalno. Internet je na bliskom drugom mestu sa 30 odsto, navodi se u izveštaju medijske agencije Zenith. Ali stopa po kojoj ove dve grane rastu znatno se razlikuje.

„Ulaganje u televizijsko oglašavanje jedva da raste (0,4 odsto prošle godine)“, rekao je Jonathan Barnard, šef za predviđanja u Zenith-u. „Internet oglašavanje napreduje zahvaljujući širenju mobilnih tehnologija i rastu popularnosti online videa i društvenih medija“.

Istraživanje predviđa da će do sledeće godine internet prestići televiziju i biti dominantan oglašivački medij, sa 36 odsto u odnosu na 35 odsto za TV. Pogledajte 4 slikovita grafikona koja govore u prilogu ovome.

Više informacija pogledajte na portalu DigiDay.

Global-ad-spend-US-bill

share-of-global-ad-spend-by-medium-2015

US-ad-expenditure-billions

viewers-final

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!