Kada sam prvu analizu ‘TV u 2020.’ uradio u decembru 2019. završio sam je sa rečenicom ‘da će 2020. biti jako zanimljiva godina što se televizije tiče’ ali nisam mogao ni da pretpostavim, kao i svi ljudi oko mene, do kolikih promena će doći i kako će to uticati na našu konzumaciju medija i na gledanje televizije.
Da mi je neko rekao da će prosečno dnevno vreme koje provodimo uz televizor u Srbiji porasti za skoro dva sata u martu i aprilu, rekao bih da je to nemoguće, s obzirom na to da smo u 2019. provodili uz televizor više od 5 sati dnevno. Verujem i da je vama neko rekao da će starije ciljne grupe (55+ godina) provoditi deset sati uz televizor dnevno, u aprilu, verovatno biste rekli da to nije moguće. Pandemija virusa COVID-19 je svakako uticala na naše živote, a posebno na to koliko i kako konzumiramo medije. Pandemija je pokazala koliko je ljudima u suštini bitna televizija, kako za informisanje tako i za zabavu. I pre pandemije televizija je bila jako bitan medij za većinu ljudi.
Kompletnu TV analizu za 2020. godinu pročitajte ovde: https://directmedia.biz/wp-content/uploads/2021/01/TV-2020-Summa-Summarum.pdf
Piše: Danko Kardović, Research Manager, DIRECT MEDIA United Solutions