Reklamna agencija McCann Sarajevo, tokom ovogodišnjeg Filmskog festivala u Sarajevu, na neobičan i moderan način promovisala je poznato dansko pivo Tuborg.
Promocija Tuborg piva u odabranim sarajevskim kafićima nije bila klasična, nego se odvijala po sistemu „kupi – igraj – osvoji“, gde su za igru korišćeni tableti. „Tuborg patrole“ su tokom festivala obilazile kafiće i svima koji su u tom periodu naručili Tuborg pivo, pružena je prilika da zaigraju Tuborg muzički kviz putem tablet aplikacije koju je napravio McCann digital tim. Najuspešniji su osvojili ulaznice za najbolje koncerte u gradu tokom festivala, dok su ostalima podeljene utešne Tuborg nagrade.
Natoči za Liverpool i Tuborg Amsterdam Live
Pored posetilaca, kreativci agencije McCann Sarajevo osmislili su i motivacioni program za zaposlene u sarajevskim kafićima pod nazivom „Natoči za Liverpool i Tuborg Amsterdam Live“. Kao pojedinci, zaposlenini imaju priliku da osvoje Samsung Galaxy S3 na mesečnom nivou. Potrebno je samo da fotografišu posetioce kafića koja se zabavljaju uz točeni Carlsberg ili Tuborg, postave fotografije na svoj FB profil i taguju FB stranice ovih brendova, koje je McCann napravio za ovu svrhu. Oni sa najviše tagova, osvajaju Samsung Galaxy S3. Sa druge strane predviđene su i kolektivne nagrade „Put na utakmicu Liverpoola za šestočlanu ekipu kafića“ i „Put na doček Nove godine u Amsterdam za šestočlanu ekipu kafića“ i to za zaposlene u onim kafićima koji će po završetku motivaciong programa u oktobru mesecu, zabeležiti najveću prodaju točenog Carlsberg ili Tuborg piva. Borba za nagrade je još u toku.