today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Truthtelling i priključenija

I ove godine kraj jedne i početak druge godine prolaze u sumiranju rezultata i trendova, kao i u predikcijama kuda će se kretati naša industrija u bližoj i daljoj budućnosti.

Nagrade su podeljene, najveći eksperti su dali svoja mišljenja o tome koji su brendovi i agencije pokazali najviše inovativnosti, kreativnosti, hrabrosti i svega što ovaj posao čini tako lepim. Sad je jasno je da je prethodna godina po mnogo čemu bila posebna. Za mene je bila baš, baš posebna. Ali, o tom potom.

Čitajući razne izveštaje o tome gde smo bili (kada kažem mi, mislim globalno) 2018. godine, naišla sam na jednu tvrdnju koja me je osvojila. Parafraziraću – jedan od najznačajnijih trendova bio je prelazak sa storytellinga na truthtelling.

„So, true“, pomislila sam oduševljeno, a onda počela da razmišljam šta je zapravo truthtelling u advertajzingu. Da li brendovi mogu da budu potpuno iskreni, da li je ulepšana istina i dalje istina i da li je stvarno istina ako kažemo samo ono što je dobro, a prećutimo ono što nije? Izuzetno zanimljiva tema za razmišljanje, ako imate vremena, toplo preporučujem. Kada me je prošlo početno filozofiranje, počela sam razne kampanje da provlačim kroz sopstveni test istinitosti i tako spontano došla i do društveno odgovornih kampanja, naročito onih koje se bave zdravljem.

Svi ih znamo, to su kampanje koje skoro po pravilu agencije rade na sopstvenu inicijativu i daju najkreativnija rešenja, koristeći što kreativnije kanale komunikacije. Te kampanje kasnije osvajaju nagrade na festivalima i aplauze publike. Neke od njih izazovu manje a neke više pažnje javnosti, ali, budimo iskreni, osim što pokrenu određena pitanja, mi ipak ne znamo da li su i kakve rezultate dale: koliko je ljudi zaista uradilo samopregled ili otišlo kod lekara, koliko je ljudi promenilo navike, koliko je ljudi na vreme odreagovalo protiv opake bolesti?

Ako je samo jedna osoba, dovoljno je. Ali, mislim da bi moglo da ih bude i mnogo više, kada bismo se malo manje bavili formom, a više sadržajem.

I sama sam aplaudirala mnogim ovakvim kampanjama i beskrajnoj kreativnosti njihovih autora, ali nikada mi nije palo na pamet da sam i ja ta kojoj se obraćaju. Pa sam se u jednom trenutku iznenadila. Zato kažem…

Za Marketing mrežu tekst napisala: Jelene Dragišić, Senior Copywriter, LUNA TBWA

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!