Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Tri digitalna trenda koja će promeniti oglašavanje

Interactivni Advertajzing Biro (IAB) objavio je listu kampanja za desetogodišnjicu dodeljivanja IAB MIXX nagrada. Lista obuhvata 120 kampanja koje predstavljaju spoj inovacije, mašte i ostvarenih rezultata kroz kategorije kao što su brendirani sadržaj, interaktivni video format i kreativna rešenja zasnovana na podacima o potrošaču.
„Ovi kandidati su primer nove vrste digitalnog oglašavanja koja objedinjuje umetnički izraz, interakciju sa potrošačem i sadržajan storytelling“, rekao je David Doty, potpredsednik i direktor marketinga IAB-a.
Nejtiv advertajzing je u velikom porastu, sa očekivanim rastom od 22% tokom ove godine. Mobilni marketing takođe beleži značajan rast, dok je prihod od video oglašavanja dostigao 2,8 milijardi dolara. Postoji nekoliko kategorija koje nisu uključene u listu trendova za 2014. godinu, a od kojih se očekuje znatan rast. To su:

Programmatic – automatizovana prodaja digitalnog oglasnog prostora
Prema skorijem istraživanju, skoro dve trećine marketinških stručnjaka u Americi planira da udvostruči potrošnju na programmatic oglašavanje u narednih godinu dana. Četvrtina njih očekuje da će investirati 80% svog budžeta na automatizovani zakup medijskog prostora. Automatizacija koju omogućava programmatic zakup medija omogućava marketerima da koriste podatke o potrošačima kako bi na najbolji mogući način kreirali, optimizovali i targetirali svoje oglase kroz digitalne medijske kanale.

Real-time marketing
Čuveni Oreov primer Super Bowl tvita bio je samo početak ovog trenda u social media marketingu. Real-time marketing se zasniva na mobilnom oglašavanju koje koristi GPS tehnologiju kako bi dostavio lokacijski bazirane oglase u kampanjama aktuelnim za publiku određenog brenda.

4

Brendirani interaktivni sadržaji
Nejtiv oglasi su advertorijali koji imaju više toga zajedničkog sa izdavačkim sadržajem nego sa samim oglašavanjem, sa tom razlikom što su sponzorisani. Izdavači kao što su The Huffington Post i BuzzFeed sada sve više svog sadržaja čine interaktivnim. Kako urednički sadržaj za web sve više postaje specifičan zbog prirode okruženja, tako i sponzorisani digitalni sadržaji sve više moraju da angažuju publiku. Nejtiv oglasi se i onako takmiče sa redovnim editorijalima za pažnju onlajn posetilaca, tako da će interaktivnost biti presudna osobina koja će ova dva tipa sadržaja izjednačiti po značaju.

Izvor i foto: IAB Srbija
Priredila: Milica Vještica

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!