today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

TrendWatching: Pet ključnih trendova za 2018.

TrendWatching, jedna od vodećih globalnih kompanija za istraživanje tržišta, otkrila je najnovije potrošačke trendove za 2018. godinu.

Ovo je pet ključnih trendova:

1. A-COMMERCE
U 2018. godini potrošači će eksternalizovati svoje kupovne navike. Jeste li spremni za automatizovanu trgovinu, ili A-COMMERCE? Na primer, kineski JD.com razvija automatizovana skladišta, tehnologiju dronova i AI sisteme za planiranje ruta, kako bi isporučili 92% kupljenih artikala isti ili već sledeći dan u gotovo celoj Kini. Takve će tehnologije imati značajan uticaj na ponašanje potrošača i njihova očekivanja od brendova, tvrdi TrendWatching, i to posebno u maloprodaji. Pošto će se u 2018. kupci fokusirati na važnije stvari – a to su u principu sve druge stvari osim kupovine – oni će se odlučiti da prepuste deo svojih maloprodajnih iskustava algoritmima i pametnim uređajima. To znači automatizaciju traženja, pregovaranja, kupovine, aranžmana isporuke i još mnogo toga.

2. ASSISTED DEVELOPMENT
Tzv. postdemografski potrošači svih uzrasta stvaraju nove pojmove o tome šta znači biti odrasla osoba, a u 2018. godini okrenuće se brendovima za pomoć oko ovih stvari. Radi se o transrodnim modelima na modnim pistama, kursevima preduzetništva za starije osobe, luksuznim brendovima koji lansiraju liniju proizvoda s nekim uličnim umetnikom. Sve to su znakovi postdemografskog sveta u kojem ustaljene ideje demografskih grupa više ne vrede, sveta raznovrsnijih i složenijih životnih stilova potrošača, svuda.

3. VIRTUELNO DRUŠTVO
Virtuelni entiteti će u 2018. godini učiniti skok od pukih asistenata do pravih drugova. Milioni potrošača počinju osećati da je moguće imati smisleni razgovor (čak i odnos) s virtuelnim entitetima koji ih zabavljaju, obrazuju, pomažu im, pa čak i postaju njihovi prijatelji. Ova promena vam možda zvuči više kao naučna fantastika nego stvarnost, ali nije ovo toliko Black Mirror tematika koliko bi mogli pomisliti. Utemeljena je u dubinskim promenama, kako tehnološkim tako i sociološkim. Tehnološka kompanija Gartner već dugo predviđa da će do 2020. godine prosečna osoba voditi više razgovora s robotima nego sa svojim supružnikom. I iako veštačka inteligencija i mašinsko učenje (opet) sve više omogućavaju realističnu promenu ljudske komunikacije na ovakav način, treba napomenuti da su milioni potrošača već duboko uronjeni u ponašanja zbog kojih su virtuelni drugovi prirodan sledeći korak za 2018. godinu.

4. PRAŠTAJUĆI PO PRIRODI – POST-PURCHASE FORGIVENESS
Kupci danas ‘trebaju’ izbor jastuka u avionu. I da, obratiće se svom virtuelnom digitalnom pomoćniku kako bi se uverili da su se obukli kako treba. Na kraju 2017. godine može vam se oprostiti ako ste pomislili da smo svi kolektivno prešli horizont događaja usluge za korisnike. Potrošači već imaju očekivanja koja sežu do neba, koja su delimično raspirena njihovim digitalnim životom. Oni konstantno zahtevaju nadogradnje usluga i neprimetnu personalizaciju. Koja je posledica toga? U 2018. godini očekivaće da im proizvodi i usluge svih vrsta oproste kada se njihovi izbori iz prošlosti (odabrani proizvodi, veličine koje su odabrali, usluge koje su želeli) ne podudare s njihovom budućnošću. Kako? Čarobno se prilagođavajući njihovim promenjivim potrebama, željama i hirovima. Dizajnirajte „praštajuće ponude“ koje se prilagođavaju promenjivim potrebama pre nego što vaš klijent ode kod vaše konkurencije.

5. KUGLE ZA RUŠENJE STAKLENIH KUTIJA
Revolucija u transparentnosti tek počinje. Kako ćete odgovoriti na nju 2018. godine? U 2017. godini kompanije su bile staklene kutije. Oni s vana lako mogu videti šta se dešava unutra. Oni mogu videti ljude, procese i vrednosti. Naravno, ne uvek s kristalno jasnim pogledom, ali ako se nešto dogodi unutar kutije, što bi bilo od interesa za one izvan nje, na kraju će to i izaći na videlo. Ovaj pomak možemo zahvaliti radikalnoj transparentnosti koju je omogućio povezani svet. I on donosi jednako radikalne implikacije: vaša interna kultura postaje deo vašeg brenda.

Više informacija i kompletan izveštaj pronađite na sajtu http://trendwatching.com/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!