today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Trendovi koji su obeležili 2015.

Strategije od juče – danas ne važe. Upravo iz tog razloga savremeni marketinški stručnjaci moraju da poznaju alate i tehnologije, prate i razumeju trendove, konstantno preispituju postojeće modele i testiraju nove.

Godina 2015. je bila prilično dinamična za poslovni svet, a ovo si trendovi u oglašavanju koji su je obeležili:

1. Očekivanja korisnika su se povećala
Adobe Slate, besplatna aplikacija koja može da pretvori godišnji izveštaj u bogatu, interaktivnu vizuelnu priču, interaktivni termostati i kontrolne table automobila, samo su neke od novina koje pokazuju kako se dizajn sve više prepliće sa digitalnim i realnim svetom. Jasno je da su se korisnici, naviknuti na skokovit razvoj tehnike, naučili da imaju veća očekivanja, uz šta automatski ide i niži nivo tolerancije. Dobro korisničko iskustvo postalo je jedna od ključnih stvari u dizajnu proizvoda, ali i važna stavka oko koje se organizuje oglašavanje.

2. Moć zajednice je postala ogromna
Iako je pojam „Crowdsourcing“ star više od 10 godina, mnogi još uvek nisu sigurni šta on zapravo znači. Njime se označavaju društveno odgovorne dobrovoljne akcije poput zajedničkih onlajn aktivnosti u kojima pojedinac, institucija, neprofitna organizacija ili kompanija, putem otvorenog poziva predlažu grupi neodređenih pojedinaca dobrovoljno preduzimanje neke akcije. U njima učestvuje novoformirana grupa, ulažući svoj rad, novac, znanje i/ili iskustvo, uvek na obostranu dobit. Neretko je akcija izvedena bez fizičkog sretanja dobrotvora koji su uložili svoje resurse. Posledica ove, ne više tako mlade strategije, jeste sve veći rad na poboljšanju zajednice građanskog tela. Organizovanje raznih akcija i programa koji će pozivati ljude na akciju – od dobrotvornih akcija do zalaganja za promene, u na primer očuvanju okoline, prepoznale su i kompanije, pa je ovo jedan od aktuelnih načina promocije i oglašavanja.

3. Trgovina je racionalnija
Pojednostavljivanje prodaje je zbog sve haotičnijeg života postalo poslovni imperativ, a mnogi alati jesu direktan odgovor na ovu potrebu. Tako, na primer, sistem „Point-of-sale“ (POS) omogućuje trgovcima da prihvataju plaćanje putem tablet uređaja. Novija tehnologija, koja je omogućila digitalni potpis, umnogome je smanjila vreme i troškove transakcija. Kupovina na klik, izvor je korisnih informacija za kompanije. Preko nje se može vrlo napredno pratiti ponašanje kupaca, što utiče na dalje marketinško planiranje.

4. Sadržaj je postao nova valuta
Marketing u realnom vremenu više nije ideja, već stvarnost. Od kompanija se očekuje stalna uključenost, a najuspešniji brendovi su shvatili da će oni koji prvi ispričaju neku priču ili saopšte novost, imati najviše sledbenika, a samim tim i klijenata. Stoga sve više kompanija upošljava cele marketinške timove, koji se isključivo bave kreiranjem marketinškog sadržaja u realnom vremenu.
Ako želite da se bavite digitalnim marketingom, počnite sa učenjem društvenih mreža. Ako pažljivije pogledate, videćete da veliki igrači koriste njihov pun potencijal, a i skeptici počinju da baziraju prodaju i oglašavanje na ovom moćnom mediju u kombinaciji sa pomenutim kreiranjem atraktivnih sadržaja.

5. Evoluciju medija je potrebno stalno pratiti
Tradicionalni mediji, nove platforme i modeli oglašavanja menjaju se pred našim očima, pa je potrebno stalno prilagođavati strategiju oglašavanja. Tako se forme i modeli reklama, odnosno oglasa sve više prilagođavaju ponašanju korisnika. Nekada statične slike sada su postale „pokretne“, kako na Fejsbuku, tako i na Instagramu, a video-materijali se sve više koriste. Strategije od juče – danas ne važe. Upravo iz tog razloga savremeni marketinški stručnjaci moraju da poznaju alate i tehnologije, prate i razumeju trendove, konstantno preispituju postojeće modele i testiraju nove. Jedno se nije promenilo – klijent je u centru pažnje, a njegova očekivanja su ogromna.

Izvor: Telegraf

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!